Annons:
Etikettallmänt
Läst 1670 ggr
Sugar Mist
2015-04-24 18:15

Egna erfarenheter- Support

Vad är eran erfarenhet av supporten?

Hur snabbt de svarat, vad de hjälpt med osv.

-

  • Redigerat 2021-06-11 09:28 av Herveaux
Annons:
chelona
2015-04-24 20:05
#1

För mig har se svarat inom en vecka varje gång, de två buggarna jag rapporterat har varit mindre farliga buggar som inte påverkar spelet och således har de inte fixats. Den spelare jag anmälde fick en varning och den gången när jag råkade få min häst att äta upp Gamla Bettan så var de snabba med svar och fick bra hjälp så det löste sig nästan direkt.

💣

Sugar Mist
2015-04-24 20:08
#2

Ja, härligt att du fått snabb hjälp!

Själv har jag ärenden ifrån början av spelets start som är obesvarade och senast skickade jag ett ikväll för jag vill INTE betala ytterligare 900sc för en quarter när jag inte fått någon ersättning för den quartern som bara försvann ifrån spelet. Aldrig, aldrig, aldrig fått svar ifrån supporten, och det SUGER.

-

Starztable
2015-04-24 22:08
#3

Jag får svar efter 2-3 veckor om jag får svar alls, men oftast får jag det. Om det inte är så viktiga ärenden bukar de läsa men inte svara, men om det är akut som t.e.x när det inte gick att betala min Lifetime så svarade de inom 48 timmar.

Ditt tycker man ju att de borde svara på, skicka igen och inom en kategori som är ganska akut, de läser de mailen först.

                                                          Melissa Eveningcamp

                                           Medarbetare på Starstable iFokus


Sugar Mist
2015-04-24 22:12
#4

#3 Tja, att de drar pengar trots avslutad prenumeration har jag skickat in 4-5 ggr under ett år och foooortfarande inte något svar. De drar fortfarande pengar. Nä, supporten är kass.

-

Starztable
2015-04-24 22:14
#5

#4 Men usch, de måste göra något åt det… 

Jag förstår att de har mycket att göra och svara på, men sådant borde de ha märkt och gjort någonting åt!

                                                          Melissa Eveningcamp

                                           Medarbetare på Starstable iFokus


Sugar Mist
2015-04-24 22:18
#6

#5 Har skrivit två gånger på deras fb sida också men de hänvisar bara till supporten… Som inte fungerar. 

Önskar de hade en telefon man kunde ringa till, hade varit asbra, då kanske man får något svar iaf.

-

Annons:
Hoseok
2015-04-25 11:39
#7

#6 Fast låt oss vara realistiska. Hade de haft supportnummer så hade barn ringt hela tiden och stört. Hade varit som att försöka nå fram till försäkringskassan. Och dom Har faktiskt ett nummer. Som jag själv vänt mig till med allvarliga ämnen. Det är deras företagstelefonmummer. Men det står ju inte på hemsidan. Jag har förstått det som att det går dåligt för ssoeab. Alltså Riktigt kasst. De har personalbrist så det bara skriker om det, och man anställer inte vem som helst till dessa jobb. Jag anser att de ska ta in praktikanter. Det hade gett en bra lösning tillsvidare. För att svara på topic: Jag får alltid svar inom några 1-4 dagar. Har skickat in ganska mycket till dem.

Sugar Mist
2015-04-25 16:27
#8

#7 Ja, det vet jag och då drömmer jag bort alla småbarn. 

Ja personalbrist är det ju ingen tvekan om och praktikanter hade varit en bra tillfällig lösning.

-

Upp till toppen
Annons: