Annons:
Etiketttankar-och-ideer
Läst 11597 ggr
Whippet
5/24/15, 4:25 PM

Bli star rider?

Hej!

Funderar på att bli star rider, men vad kostar det? Är det värt att bli det? .. Behöver några argument mot mina föräldrar.. 😎

I'm out Vilar huvudet i handen

Annons:
Smilla Kanin
5/24/15, 4:31 PM
#1

1 månad kostar 49 kr. Det brukar jag köpa, tycker det funkar bäst. Då man inte slösar pengar om man inte gillar det längre. Alltså själva SSO.

Jag tycker verkligen att det är värt det! Det är så roligt att ha tillgång till (nästan) hela jorvik!

Jag brukar köpa från min telefon, då det funkar bäst. För att annars drar dem pengar och förnyar när det går ut (dock inte på lifetime).

Whippet
5/24/15, 6:21 PM
#2

#1 Ser man det på räkningen? (Mobilräkningen att jag köpt SSO 1 månad?)

I'm out Vilar huvudet i handen

CaptainBunchie
5/24/15, 7:45 PM
#3

#2 Ja det borde synas på räkningen.

Själv rekommenderar jag Lifetime StarRider, som då kostar 549kr
Eller ja, testa en månad StarRider och se om du vill fortsätta.
Då får man också direkt 1200 Star Coins.

Det är ju egentligen inte mycket dyrare än ett köpa ett fystiskt PC-spel från butik, men med StarStable får man då ett spel som ständigt uppdateras. Om man har planer på att spela i över 11 månader (själv har jag varit fast till och från i 2 år nu)

Annars kostar:
1 månad - 49kr
3 månader - 115kr
6 månader - 200kr

Om du vill övertyga dina föräldrar; ni kanske kan göra en deal om att du sköter endel saker i hemmet som sysslor osv? Att du sparar ihop och betalar hela summan själv?

Lycka till. :)

EDIT: Jag tycker verligen det är värt att köpa StarRider! Dels så är StarStable knappt något utan det (tyvärr, för vissa, men det är så det fungerar, det är många som jobbar på företaget som behöver lön och en ekonomi för att göra spelet till det bästa det bara kan).

//CaptainBunchie (fd. BlossaTossa)        _
http://bunchiesphoto.weebly.com/
_

Starztable
5/24/15, 8:01 PM
#4

Jag hade argumentet att jag betalade själv haha, köpte först en månads SR och fortsatte betala för en månad ett par gånger innan jag var säker på att bli lifetime.

Jag tycker verkligen att du ska bli Star Rider. Man får ut så mycket mer av spelet och starstable är ett spel man aldrig tröttnar på. Tyckte först att det lät helt knäppt att vara SR livslångt men jag ångrar det inte en sekund. Man tjänar massor på det, hade jag inte varit LT hade jag fortsatt betala för månader vilket hade resulterat i en högre summa än att vara lifetime. 

Testa en månad först och se, helt klart värt det! 😃

                                                          Melissa Eveningcamp

                                           Medarbetare på Starstable iFokus


Starztable
5/24/15, 8:15 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Tänk på att när man inte är star rider kan man bara vara i Fort Pinta och Moorland, visa dem kartan och vilken del du kan vara i, samt vilken del du inte kan vara i så de får se vilken megaskillnad det är.

                                                          Melissa Eveningcamp

                                           Medarbetare på Starstable iFokus


Whippet
5/24/15, 9:06 PM
#6

Tack allihopa ska säga allt ni skrivit! 😃

I'm out Vilar huvudet i handen

Annons:
Whippet
6/21/15, 3:13 AM
#7

Kommer det på mobil fakturan/räkningen att man köpt det?

I'm out Vilar huvudet i handen

Whippet
6/21/15, 1:07 PM
#8

Någon som vet? 🤐🤔

I'm out Vilar huvudet i handen

Signizen
6/22/15, 1:49 AM
#9

Ja, det gör det. Eller det gjorde för mig så skulle inte rekommendera det.

Adha
6/24/15, 7:18 PM
#10

Du måste göra det! Star Rider är såååå värt det, verkligen. Jag har Lifetime (600kr betalade jag) då jag inte behöver bry mig om att jag inte hinner klart göra uppdrag innan min Star Rider tar slut, exempel, 1 månads Star Rider.


Hoseok
6/30/15, 7:03 PM
#11

#7 Snälla köp inte utan dina föräldrars tillåtelse! Det är inte schysst mot dina föräldrar och du kan bli spärrad från sso.

*~HamsterHamster~*
6/30/15, 7:32 PM
#12

Jag tog lifetime, just för att jag inte är en så effektiv spelare ibland, för det första behöver man inte alltid betala på nytt, och o du loggar in efter ett år har du en hel del starcoins ^^

mvh, HamsterHamster

Hela mitt liv går ut på djurskydd.

[Littlepig]
7/3/15, 6:20 PM
#13

Jag tycker absolut Starrider är värt pengarna! Man får sååå mycket mer tillgång till saker man annars inte kan göra/gå till. Man får veckopeng på 100 starcoins, kan köpa hästar, flera och roligare uppdrag osv. Jag köpte 3 månader först för att kolla om det var prisvärt och de månaderna har snart gått ut, så jag ska köpa Lifetime sedan. Mycket mindre krångligt med Lifetime så känner du direkt att det är något för dig så rekommenderar jag Lifetime direkt men annars kan du ju köpa 1 månad och testa. Lycka till!

Annons:
lenis3
7/10/15, 2:46 PM
#14

jag tycker det är värt det men man moste också ha pengar till det jag har inte så mycke pängar  D:

joina min mincraft server med hamachi
ID:SWEcraft.NET
lösenord:SWEcraft.NET

Upp till toppen
Annons: