Annons:
Etiketthjälp
Läst 2235 ggr
Sugar Mist
7/22/15, 6:45 PM

Nätverksfel och HELA KARAKTÄREN är borta!?

Spelat sedan det släpptes och lagt ner ett fyrsiffrigt antal pengar IRL och fick nyss nätverksfel och nu när jag försöker logga in kommer det upp "skapa karaktär"-skiten….. Loggade ut och in, fortfarande samma sak…

Innan jag skriver till support vill jag jättegärna höra om någon här inne vart med om samma sak och som kan hjälpa mig? Vill inte ha kastat så mycket pengar i sjön..

-

Annons:
Hoseok
7/22/15, 6:48 PM
#1

Om du hade blivit spärrad från sso så står det det. Risken att ditt konto har blivit raderat av misstag är superliten. 

Kan du logga in på hemsidan och kolla igenom ditt konto?

Sugar Mist
7/22/15, 6:53 PM
#2

#1 Loggar alltid in genom hemsidan, och har rätt låg profil på sso, jag skriver så gott som aldrig i globala och enda gången jag skriver i chatten är när jag skriver i klubbchatten. 

Hur menar du kolla igenom? Verkar som att fler har samma problem som mig och är genuint rädd att ha förlorat mitt konto

-

Hoseok
7/22/15, 6:59 PM
#3

Kan du logga in och bläddra genom flikarna som har med ditt konto att göra? Star coins, värdekod, betalningar. För om du kan det så är ju inte ditt konto borta i alla fall.

Detta har hänt tidigare. Alltid efter onsdagsuppdateringar. Flera gånger vill jag minnas.

Testa logga in genom launchern istället? Att logga in genom hemsidan är lite "föråldrat" och jag tror ssoeab satsar mer på launchern nu faktiskt.

Upp till toppen
Annons: