Annons:
Etiketthästar
Läst 6437 ggr
Dominic340
2015-08-14 18:29

Tja! Vilka hästraser äger ni i sso?

Tja vilka hästraser äger ni i sso och hur många har ni av varje? Samt vilken e eran favvoras ?^^ posta gärna bild på eran favorithäst men det e inhet måste! Mina favvoraser e paint hästarna samt morgan hästarna ja har två paint och en morgan å så starthästen givetvis! Postar ifrån mobilen så lägger upp bilder på mina senare

Kolla in min nya blogg som handlar om mig och min hamster Willy The Killer


http://willy-the-killer.bloggplatsen.se/

Annons:
iMois04
2015-08-14 18:51
#1

Jag har min starthäst, Spidermoutain, fråga inte om namnet… Jag har två Friesrar, ett Danskt Varmblod, en Frisisk Sporthäst, tre Andalusier (har haft fyra, men sålt en), en av dom nya Painthästarna, en gammal Painthäst, en ny Morganhäst, en Quaterhäst, två Jorvisiska Ponnyer, ett Arabiskt Fullblod, En Norsk fjordhäst, en Nordsvensk, ett engelskt Fullblod, en Oldenburgare… Jag tror det var alla.. Eller jag skriver med hästar jag har haft oxå.. Jag har haft den gråa Andalusien Jag har haft den fuxiga ponnyn Jag har haft den vita tinkern Jag har haft den bruna ponnyn på ponnypråmen Jag har haft den röd/ vita fjordingen med röd ål Nu var det nog allt.. Hoppas jag

iMois04
2015-08-14 18:51
#2

Just det, mina favoriserar är, Frieser och Morganhäst

Signizen
2015-08-15 00:41
#3

Jag har såklart min starthäst, en selle Francais, en ponny, en ny Morgan, en quarter, en Frieser, en frisisk sporthäst, en fjording, två andalusier, två nya painthästar och sju araber. Får väl säga att araber är min favorit ras, men min favorit häst är en andalusier.

Hoseok
2015-08-15 10:05
#4

Har 75 hästar… Vet inte vilka raser jag har, haha. Alla utom den nyaste tror jag..

iMois04
2015-08-15 11:05
#5

#4 oj, vad många hästar, du lär ha lite problem med att välja vilken häst du ska ha?  Bara tänkte att du måste ju ha många att välja på

Hoseok
2015-08-15 13:23
#6

#5 Nä. :) 10 av dem står i stallet. Resten är på hästön. Jag använder nästan bara min frieser. Ibland min vita andalusier.

Annons:
iMois04
2015-08-15 16:32
#7

Jaha, jag skulle inte palla med så många hästar, skulle få damp varje gång jag skulle välja häst!;)

Hoseok
2015-08-16 13:53
#8

Använd gärna inte "damp" som skällsord här på iFokus.

iMois04
2015-08-16 13:58
#9

Förlåt…

Vrilen
2015-08-17 08:42
#10

Detta e mina hästar

Namn                                     Ras                                         Level                           Färg till utrustning

EveningStar                       QuarterHäst                     15                                Röd/Svart

FrostBlood                          FjordHäst                           15                                Blå/Brun/Cream

BigMagic                              ArabisktFulblod             15                                 Röd

DimondEagle                    JorvisisktVarmblod     15                                 Rosa

WolfAngel                          DansktVarmblod           9                                    OrangeGul

StormStar                            JorvisiskPonny              7                                     Svart

DarkFire                                Andalusier                     15                                   Turkos

SnowDream                       Nodsvensk                      12                                   Blå/Vitt

GoldFire                               Andalusier                        6                                     Rosa

  LemonWhisper             FrisiskSportHäst           5                                      Rosa/Turkost

/Cream

CoolFighter                     Tovero                                 12                                    Svart/Brunrött

SilverLion                         Oldenburgare                 15                                    Blått/röt

MiniPrincess                  Chincoteague                   7                                      Blå

DragonBlood                 FjordHäst                           13                                    Rosa/Vitt

DarkRocket                   Friser                                      6                                       Svart

CrazyStar                       Appaloosa                         15                                       Vit/Brun/Svart

FarCry 3                         QuarterHäst                     10                                       Brun/Blått

MoonTrouble             Overo Den Nya                7                                           MintGrön/Svart

De va nog allaxD

Starztable
2015-08-17 20:30
#11

http://starstable.ifokus.se/discussions/553270468e0e74071d0040f9-dina-hastar?discussions-5

Länkade en äldre tråd med ungefär samma ämne, vore roligt om den kom igång 🙂

                                                          Melissa Eveningcamp

                                           Medarbetare på Starstable iFokus


Dominic340
2015-08-21 17:35
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#12

Detta e mina hästar :D Två Paint och tre Morgan hästar :D Morganerna e mina favvosar

Kolla in min nya blogg som handlar om mig och min hamster Willy The Killer


http://willy-the-killer.bloggplatsen.se/

[Torpedtass]
2015-08-29 01:00
#13

Har endast två hästar hittills, en Tinker och så Jorvikiskt varmblod. Tinker är favoritrasen och tanken är att skaffa en av varje där. Jag kommer säkert endast ha Tinker plus varmblodet och en ponny framöver, eventuellt en Nordsvensk också.

Annons:
[Charlotte Kittenheart]
2015-08-30 20:34
#14

Gör en liten tabell

Namn                            aka                     ras                        lvl           färg

Carrotlove                Carry                 startis                 15           Gråbrun med vit man

Midnightmystery Midde             Frieser                   15            Svart, ganska glansig

Minirunner             Mini                  Ponny                     15           Grå med svart huvud och bak

Winterwalker      Walter              Nordsvensk        15         Brun med svart man

Grayghost             Grace                Andalusier           15           Grå

Daydream            Day                     Arab                         15          Skimmel

Foxhunter           Hunter              D. Varmblod        15          Brun med vita detaljer

Goldheart           Goldie                 Morab                     13         Bork med vit man

Morningflower Morgan           Ponny                        4           Mörkbrun, svart man

Dragonrider        Eragon           Morgan (ny)             10       Mörkbrun, svart man

3 ston, 7 hingstar ❤️

lissora
2015-09-01 08:44
#15

jag har min starthäst, en ponny, en arab, en westfalisk häst, en selle francis, en andalusier, en achaltekeer, en ny painthäst, en morgan, en tinker, två fjordhästar

chelona
2015-09-01 23:40
#16

Jag har 14 hästar. Du kan se dem här 😉

💣

kampfrieser
2015-09-03 17:35
#17

Har för närvarande 51 hästar. Starthästen, 3 frieserhästar, 3 frisiska sporthästar, 6 andalusiers, 6 tinkers, 6 nordsvenskar, 8 arabiska fullblod, 6 fjordingar, 6 quarters och 6 morganhästar. Med andra ord köper jag alla hästar som inte ser ut som starthästen i modellen eller ponnys. I min samling saknas 4 paints och 2 appaloosas som jag kommer köpa nästa gång de har erbjudande i butiken på Star coins. Alla hästar finns på bild på silverstone.tk, under fliken Mina hästar.

[Charlotte Kittenheart]
2015-09-03 21:18
#18

Nu funderar jag också på den orangeaktiga fjordingen som ska döpas till Firegirl aka Katniss 🙂

Mysan_
2015-09-05 15:25
#19

För tillfället har jag fyra hästar av raserna Morganhäst, Danskt varmblod, ponny och starthäst.

[Frida Wolfcloud]
2016-12-13 19:57
#20

Jag har min starthäst Acedreamer, Jorvikiska ponnyn Dragonfriend, Mustangen Lioncloud och Andalusiern Frostprincess! Älskar de alla!

Annons:
Eyebulb
2017-01-17 20:33
#21

Starter Frostfire, Chincoteagueponnyn VanillaIce, Morganen Snakesolid, Andalusien Morningglory, fullblodet Echoecho, Welshponnyn Spaceboy, Friesern Megalove, Shirehästen Ghosteye, Mustangen Charmice och Islänningen Babyblood. 

Favoriterna bland mina hästar är Echo, Charmice och Babyblood för tillfället men favoritrasen är nog ändå fullblodet, älskar fullblod irl också. Även morganen har en speciell plats i mitt hjärta då det var den första hästen jag köpte och för att han är svettfux, vilket är min absoluta favoritfärg på hästar.

Herveaux
2017-01-27 12:24
#22

Sigge

Bruce

Remus

Alcide

Lucifer

Jamie

Kiruna


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

s8x2n6
2017-08-03 20:23
#23

Har utöver starthästen 2 andalusier, 2 engelska fullblod (en gammal och en ny version), en fjordning, en frieser (gammal version), 3 frisiska sporthästar (2 gamla, 1 ny), 2 islänningar, en tinker, 4 jorvikiska vildhästar (alla tre små och den rosa stora), en morab, 2 morgan (nya), två nordsvenskar, en paint, en quater, en shire och en welsh. Sammanlagt 26 små gullungar. ❤️ Ägde förut också ett danskt varmblod och två jorvikiska ponnyer.

Gillar quater/morgan/paint-modellen mest, men då jag har en egen islänning så ligger även den rasen nära hjärtat av nån anledning ;)

Vrilen
2017-08-04 12:26
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#24

Ehe ja, gör väl en uppdatering om mina hästar. Det har blivit en del till.

Har nu 48 hästar ehehe😉

Vi kör lite smeknamn också..

Goldfire - Goldi

Darkfire - Darki

Midnightblaze - Ruffian

Soloborn - Seabiscuit

Fantasmaspirit - Fanta

Lemonwhisper - Whispi

Diamondeagle - Diamond

Wilddancer -

Crazystar - Sjärnan

Bigmagic - Bigi

Grandflower - Desert orchid

Dragonblood -  Draken

Dragonpromise - Promise

Dollarmystery - Mysteriet

Ashrebel - Ashi

Moonguardian - Moon

Miniprincess - Mini

Wolfangel - Wolfie

Frostblood - Frosti

Emeralddawn - Emerald

Dollarbullet - Köttbullen

Stormstar - Stormi

Phantomspirit - Spirit

Dewclash -

Dragoncry -

Snowdream - Snow eller Dream lol

Chrimsonship - Shipi

Spacegazer - Spacegazer, liksom bästa namnet!

Ninjapower - Ninjan

Moontorubel -  Problemet

Echoway - Eko Tanten

Dollarlady - Lady

Silverlion - Lion

Farcry - Farcry 3

Royalcrown - Kronan

Morningrain - Blåbäret

Coolfighter - Kossan

Honeydesire - Desire

Charmlady - Charm

Glorywish - Wish

Eveningstar -

Timetear -

Hollowbeauty - Beauty

Bigsecret - Secretariat

Quickrunner - Quick

Charmelsuprise - Karamellen

Hur kommer jag ens ihåg allt de där? xD

Vrilen
2017-08-15 16:53
#25

Hade tydligen en gammal Fräser, Darkrocket som jag hade glömt bort hehe

COPA
2017-08-15 22:25
#26

Ras                                     Namn                              Level

Andalusier                   Vanillaangel                  10 😉

Jorviskponny              Roseflower                    5 🌺

Jorviskponny                Summerkid                   4 🌈

Nordsvensk                   Coolangel                      6 😎

Jorviskurhäst              Angeldiamon                 7 ✨

Jorviskurhäst             Wildangel                         5 😛                 (den stora)

Morgan                          Popcush                            15 ❤️

Starhäst                         Starblaze                          12 🙂

Lippisanerhäst          Angelkiss                           15 🎈

Frisisk sporthäst      Firerider                           15 ❤️

Shire                                Graylady                           15 ❤️

Mina favoriter är…

Graylady, Popcrush och Firerider ❤️❤️❤️

Moonweather
2017-10-23 19:39
#27

Jag har 10 hästar. Silverdream som är mitt jorvikiska varmblod, Stargirl som är en jorvikisk ponny, Lemonfriend som är en lippi, Wildsister som är en frisisk sporthäst, Goldcaramel som är ett arabiskt fullblod (gamla varianten), Violetflower som är en jorvikisk urhäst (den lilla varianten), Honyangel som är haflinger, Icequeen som är Shire och Moondancer som är mustang. Har ingen direkt favorit men rider mest på Icequeen just nu.

Annons:
Moonweather
2017-10-23 19:44
#28

Jag har 10 hästar. Silverdream som är mitt jorvikiska varmblod, Stargirl som är en jorvikisk ponny, Lemonfriend som är en lippi, Wildsister som är en frisisk sporthäst, Goldcaramel som är ett arabiskt fullblod (gamla varianten), Violetflower som är en jorvikisk urhäst (den lilla varianten), Vanillawish (minns inte ras), Honyangel som är haflinger, Icequeen som är Shire och Moondancer som är mustang. Har ingen direkt favorit men rider mest på Icequeen just nu.

Cyndi
2020-10-04 13:35
#29

#22: Oj, hästkorten är häftiga O,o varför finns de inte kvar … hade varit snyggare för min blogg ;D

//Cyndi

Jag är medlem i ridklubben "Silent Heroes Inc." på Marshmallow Clouds.
Min blogg "Cynthia Winterborn".

Herveaux
2020-10-04 16:23
#30

#29: De finns kvar, bara med en lite annan design nu. Jag klippte ut den lilla bilden av hästen man får upp när man klickar på namnskylten vid boxen inne i hemstallet.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Cyndi
2020-10-04 17:07
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#31

#30: Du menar väl den här designen:

//Cyndi

Jag är medlem i ridklubben "Silent Heroes Inc." på Marshmallow Clouds.
Min blogg "Cynthia Winterborn".

Herveaux
2020-10-04 17:36
#32

#31: Ja det är ju det jag säger. De små "korten" ser annorlunda ut nu än vad de gjorde när jag klippte ut dem 2017.

Man kan få fram dem antingen via namnskylten vid boxen eller "överblicken över stallet*-knappen.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

molam
2020-10-11 03:49
#33

Jag har just nu

Nästan alla Lussar (favoriter)
Andalusier
Jorvikisk ponny
Alldeles för många urhästar (favoriter)
Frisisk sportshäst
Starthäst
Nya Quater
Chincoteague
Connemara
Engelskt fullblod
Islänning
Knabstrupper
Lippizaner
Mustang (favorit)
Spirit
Irish Cob
Jorvikisk vildhäst (favorit)

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

Upp till toppen
Annons: