Annons:
Etiketttankar-och-ideer
Läst 4081 ggr
[Charlotte Kittenheart]
8/29/15, 6:48 PM

Vilket hemstall är bäst?

Hejj!

Nu har jag bott hos Steve ända sen jag blev LT (ca 1 år sen) och jag känner att det är dags för en flytt. Efter lite tänkande kom jag fram till 2 stall. Moorland och Valedale. Moorland är verkligen jättefint och ligger hyfsat centralt men det känns som att det är mycket spring där då alla nybörjare är där och det är en av sakerna jag vill flytta ifrån. Valedale är verkligen jättefint och nära till Dinodalen, bergen och den hemliga stencirkeln som är drömplatser för mig när jag fotar till redigeringar och spelar in musikvideos men det ligger inte centralt och jag är både lat och nästan alltid pank. Vilket är erat favoritstall?

  • Redigerat 6/11/21, 12:01 PM av Herveaux
Annons:
LeeKnow
8/29/15, 6:59 PM
#1

Jag älskar Vingården eller Jarlaheim. Vingården för att jag trivs där och det ligger inte centralt men ändå nära endel. Jarlaheim för att det är sjukt mysigt där och jag älskar området :) Skulle nog aldrig kunna bo i Moorland, mest p.g.a nybörjarna och tycker det ser så sjukt slitet och fult ut. Skulle kunna bo i Valedale men är precis som du för lat för att orka rida dit hela tiden och är också pank.. Dessutom är jag aldrig där så hittar ingenstans xD

[Charlotte Kittenheart]
8/29/15, 7:40 PM
#2

Efter lite extra funderande slutade det uppe i norr, sjukt fin by, sjukt fina miljöer att filma och fota. Får överleva med de långa distanserna, hästar behöver ju motion ;)

Hoseok
8/30/15, 6:03 PM
#3

Föredrar Vingården. Känns centralt och känner mig hemma där.

[Torpedtass]
8/30/15, 11:10 PM
#4

Valedale, nära till de områden jag besöker mest.

lissora
8/31/15, 2:20 PM
#5

vingården!! nära till GÅD, nära till Jarlaheim, nära till ridhuset och nära till silvergladebyn :D sen är det rätt nära till moorland också, jag är i princip aldrig bortom kvarnen mot valedale och firgrove så för mig är det perfekt

Starztable
9/1/15, 3:56 PM
#6

Jag gillar Steves då det är nära till det mesta, men gillar inte själva stallet. 

Jag bor i Jorikstallet och har gjort sedan skördebygden öppnades, har inga planer på att byta, mysigt och med färjorna blir det enkelt att komma där ifrån ändå 😃

                                                          Melissa Eveningcamp

                                           Medarbetare på Starstable iFokus


Annons:
kampfrieser
9/3/15, 5:40 PM
#7

Vingården känner jag mig mest hemma. Dels för att det är hyfsat centralt men ändå inte tätt inpå en stad eller by och dels för att jag tycker det är fint med vinodlingarna som ringlar kring stallet och trädgården. Det finns det mesta, en stor paddock, nära till ridhus, en restaurang, ett bibliotek och lite butiker - precis så jag tycker ett hästsportcenter ska vara!

Om jag någon gång skulle flytta blir det när Bedrövade Dews farm öppnar och  (om) man kan flytta dit.

Ett ställe jag aldrig skulle trivas på är Steves gård. Jag gillar inte hur stallet ligger. Tätt inpå en by, liten paddock och inte så ombonad miljö omkring.

Upp till toppen
Annons: