Annons:
Etiketttankar-och-ideer
Läst 2201 ggr
lissora
2015-09-10 11:31

hur tänker dom nu?

Asså star stable skjuter sig själva rätt i foten just nu. De spottar ut massor av små små miniuppdrag som är kvar i en vecka men fortfarande ger xp. Detta kommer ju resultera i att vissa får massor med mer xp än vad nya spelare/spelare som missar uppdragen någonsin kommer få? Fortsätter de såhär kommer det ju bli en stor klyfta mellan folk som gjort alla uppdrag och nya spelare som inte haft möjlighet… Hur kul är det för folk som börjar spela star stable om, säg, ett år och inse att de omöjligt kan komma till lvl 18 för att de missat uppdrag, medans andra går runt och är lvl 18? Tycker det är ett sjukt konstigt koncept som inte tjänar någonting till… Samma sak med fort pintas strandverksamhet som var ryktesbyggande som försvann efter 2 månader.

Annons:
Starztable
2015-09-29 07:29
#1

De ger oss mindre uppdrag för att hålla oss sysselsatta när de jobbar med större saker. Uppdragen ger inte särskilt mycket XP heller, inte mer än Ferdinands hästmarkad i alla fall och hur många skippar inte de uppdragen?

                                                          Melissa Eveningcamp

                                           Medarbetare på Starstable iFokus


Yehet121
2015-09-29 08:10
#2

Ja jag tyckte det var onödigt att Fort Pintas strandverksamhet var ryktesbyggande när den försvann en kort tid efter, och miniuppdragen är irriterande för att dom tar typ 5 minuter att göra.. Jag längtar tills dom låser upp Södra Skördebygden och förhoppningsvis ger oss lite större uppdrag i samband med det

lissora
2015-09-29 11:37
#3

#1 lägg samman alla uppdrag med ferdinand och de små miniuppdragen vi får så blir det en hel del… De som gjort ferdinands uppdrag varje månad sedan de kom jämfört med de som börjar spela typ, nu så är det säkert några hundra xp som skiljer, och då räknar jag inte in dessa miniuppdrag som kommer hela tiden. Man får liksom 5 xp för varje uppdrag med ferdinand så på en månad får man ca 20-25 xp. På 4 månader bara blir det nästan 100 xp som då nya spelare aldrig kommer få.

Upp till toppen
Annons: