Annons:
Etiketttankar-och-ideer
Läst 2417 ggr
Yehet121
9/16/15, 6:16 PM

Vad tycker ni om FP?

Hej! Nu när Fort Pinta har ändrats så skulle det vara kul att se vad folk här tycker :) Har sett mycket dålig kritik på facebook sidan, men vad tycker ni? Är det fint? Behövs det något mer? Ändrade dom det för mycket? :)

  • Redigerat 6/11/21, 12:01 PM av Herveaux
Annons:
Hoseok
9/16/15, 6:19 PM
#1

I ärlighetens namn så bryr jag mig inte så supermycket, haha.

Yehet121
9/16/15, 6:21 PM
#2

Inte jag heller, men tyckte det blev lite finare för precis som Moorland innan det rustades upp så såg Fort Pinta lite skruttigt ut.

[Charlotte Kittenheart]
9/16/15, 7:49 PM
#3

Det blev väldigt fint, men samma som med moorland och slottet så känns det sorgligt att aldrig få se gamla fp i spelet igen 😕

Starztable
9/29/15, 7:23 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Ihhh, det är så fint! 

Det ända jag skulle komma på att sakna är den gamla porten, den nya ser inte lika välkomnande ut. Fast detta behövdes verkligen i Fort Pinta, en stor uppfräschning.

                                                          Melissa Eveningcamp

                                           Medarbetare på Starstable iFokus


[Charlotte Kittenheart]
10/1/15, 11:00 AM
#5

Är det bara jag som tycker att sso's nya designs ser väldigt plastiga ut?

chelona
10/2/15, 7:44 PM
#6

#5 det är för att den är vad vi i 3D-världen kallar för "för rent" dvs så rent att det inte är verklighetstroget. Texturerna var troligen lika rena och "plastiga förut" men eftersom deras upplösning var lägre så blev de pixliga, vilket våra ögon lätt tolkar som smuts. 

Som yrkesskadad föredrar jag helt klart dessa ny högupplösta(nåja, bättre kan de gärna bli) texturer för pixlighet stör mig som fn.

💣

Annons:
Starztable
10/10/15, 7:11 PM
#7

#5 Nästan alla tycker det är plastigt, men det är för att det är högre upplösning som chelona säger. Någon påpekar att det ser plastigt ut, ofta någon som många i spelet ser upp till, och efter det tycker i princip de allra flesta samma sak 😛

Jag själv älskar deras nya hästar, miljöer och style! Det är en otrolig skillnad om man räknar från 2011 när spelet lanserades.

                                                          Melissa Eveningcamp

                                           Medarbetare på Starstable iFokus


Marsvin.Fantasten!
10/12/15, 2:28 PM
#8

Jag tycker att de blev sååå fint!!!! <333 Älskar hur det ser ut, allt är i ordning och reda liksom! :) Önskar de kunde frächa upp fler städer!

Upp till toppen
Annons: