Annons:
Etiketttankar-och-ideer
Läst 3327 ggr
Magrat
2015-09-29 00:44

Södra Skördebygden

Vem mer här ser fram emot att Södra skördebygden öppnas, jag kan väl inte vara den enda? Så fram med era teorier nu.

Min egen teori är att vi i alla fall kommer att få även ett Fort Nina, men kanske inte just i Södra skördebygden, det skulle ju göra trion komplett. Annars hoppas jag på att man får veta mer om vad GED-filurerna gjort mot den tidigare borgmästaren, Evelyn. För jag är säker på att det är GED som ligger bakom det försvinnandet.

Tror ni det kommer att komma levelkrav så som till Dino? Vad tror ni helt enkelt, spekulera vilt 🤔

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

  • Redigerat 2021-06-11 12:01 av Herveaux
Annons:
Starztable
2015-09-29 07:16
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#1

Jag tror också att vi kommer få veta mer angående GED. Det sägs att de råkade sätta eld på Hillcrest i ett projekt och hela byn brann ned. Jag har dock hört om Nya Hillcrest som jag är otroligt sugen på att få veta mer om!

Bilden på kontoret är något angående GED, det syns tydligt på laptopens bakgrund. Jag både tror och hoppas att vi får jobba mer för dem, och kanske till och med träffa på ännu en till, ny GED chef? 🤔

På den andra tjuvkiken ser man Fort Maria i bakgrunden, så jag tror att det är en by liknande Silvergladebyn och Jarlaheim.  

Hoppas på fler sneek peaks imorgon! 😍

                                                          Melissa Eveningcamp

                                           Medarbetare på Starstable iFokus


Upp till toppen
Annons: