Annons:
Etikettallmänt
Läst 2788 ggr
Linjerat
2016-02-08 19:47

Lifetime-medlemsskap

Har ni lifetime-medlemsskap?

Om ja - är du nöjd med det/var det värt köpet?
Om nej - varför inte?

Motivera gärna då jag funderar på att köpa lifetime =)

Annons:
thea_thea
2016-02-08 19:52
#1

Jag har lifetime och jag är nöjd. Kan komma tillbaka och spela efter några veckor och ha råd med en ny häst.

Swadika
2016-02-08 19:55
#2

Har också lifetime och tycker det är bra för jag kan ta några veckor/månader paus och fortfarande kunna komma in och spela utan att behöva köpa sr. 

Jag hade spelat i kanske 1-2 månader innan jag köpte LT, detta var över två år sedan så jag har verkligen tjänat på det :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Herveaux
2016-02-08 20:09
#3

Jag köpte Lifetime efter att ha kommit upp i level 5, har bara spelat sen början av jan i år, men känner redan att det har varit väl värt pengarna. :)


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Hoseok
2016-02-08 20:20
#4

Jag är lifetime och har spelat sen sso släpptes, så det är helt klart värt det.

Magrat
2016-02-08 20:49
#5

Jag är otroligt nöjd med mitt. Känns dessutom mycket mer ekonomiskt när man spelat i jag vet inte hur många år.

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

Jordäpplet
2016-02-08 22:37
#6

Jag har lifetime och efter snart 5 år på sso är det helt klart värt det :)

Annons:
chelona
2016-02-09 00:24
#7

Ja, var lätt värt.

💣

Yehet121
2016-02-09 17:02
#8

Jag köpte lifetime efter att ha spenderat nästan ett år med att köpa 3 och 6 månaders sr. 

Att köpa lifetime gjorde hela spelet mycket lättare eftersom jag inte behöver förnya mitt sr hela tiden. Sen så är det billigare att köpa lifetime om man vet att man kommer fortsätta spela sso, för visst, det kostar mer än andra sr erbjudanden, men då betalar man bara 1 gång, sen är det klart och pengar som  man annars hade lagt på sr kan gå till annat .

Alvirpo
2016-02-10 20:53
#9

Vet man att man kommer fortsätta spela ett tag till (typ över ett år ca) så blir det ju i längden billigast med LT! Och som många andra skrivit, så slippar man känslan att man måste spela ofta bara för att man har betalat, vilket för mig är väldigt skönt iaf 🙂 Så jag är absolut jättenöjd, rekommenderas!

Whaleshark
2016-02-14 12:02
#10

Ja, För att just när jag köpte det kändes det som en bättre investering då det kostade ungefär samma som 3 månader. + att jag föredrar att äga spel så jag kan ta sabbat när jag vill.

Thunder Rolled, it rolled a six
- Guards! Guards!

Starztable
2016-02-18 17:18
#11

Ja, och det är helt klart värt det!

I längden är det mycket dyrare att köpa starrider månadsvis och sedan är det ju inte ett minus att man får så mycket gratisutrusting via värdekoder ;) 

Sedan som några redan har sagt, man kan ta paus när man vill utan att känna sig tvungen att spela på grund av att man skulle ha slösat pengar annars. Köper man starrider men tar en paus mitt i, och sedan kommer tillbaka när den har gått ut får man inget för det.

                                                          Melissa Eveningcamp

                                           Medarbetare på Starstable iFokus


Emouse
2016-03-17 16:57
#12

Vågar inte lägga så mycket pengar än. spelat till och från sen jan och vet inte om jag kommer att fortsätta senare. kluven.

Emma, medarbetare på Mus och Råttor🖤

Yehet121
2016-03-17 20:30
#13

#12 På längre sikt så är det billigare :) Om du skulle vara lifetime och ta en paus ett tag så gör inte det något, du kan vara borta i ett halvår och sedan komma tillbaka till en massa star coins i ryggsäcken 😉

Annons:
[Tamani]
2016-03-19 11:58
#14

Skaffat om du vet att du kommer spela länge :)

zemlathebunny
2016-03-23 05:40
#15

jag är lifetime och är jättenöjd! man behöver inte tänka på när man slutar vara star rider och tar man en paus så är man fortfarande star rider och har en massa star coins.

Jamie+Engla
2016-03-26 08:02
#16

Har Life Time och skulle inte kunna spela alls utan, älskar storyn i spelet och de är bekvämt när man inte varit inne på länge att ha massor med SC. Ångrar inte en sekund!

Välkommen till kennel Fashion Star
Medarbetare på Hundutställning

ForeverEmma_
2016-03-27 10:28
#17

Ja, har lifetime och tycker det är jätte skönt nu när min laptop inte längre klarar av starstable då det bara laggar vart jag än är på sso för då har jag tid att spara ihop pengar till en ny dator utan att behöva oroa mig och kan börja precis där jag slutar och kan fortsätta få sc

Hälsningar Emma & Kardemumma

Vila i frid Bianca, Wilda & MulanHjärta

RoyalSnake
2016-06-13 15:10
#18

Nej, och vet faktiskt inte varför. Har väl känt att jag inte spelar sso tillräckligt mycket. Funderar dock på att skaffa.

Fazeem
2016-06-18 16:02
#19

Jag är inte lifetime men funderar på att bli det. Alla de värdekoder som finns för lifetime-medlemmar genom tiderna, fungerar dom?

Yehet121
2016-06-18 17:17
#20

#19 Ja dom funkar, jag är lifetime och för någon månad sedan kom jag på att dom värdekoderna finns så jag skrev in dom och det funkade för mig.

Annons:
[Allanboysen]
2016-06-19 13:19
#21

Helt klart värt det. Blir dyrare av att betala massa månader hit och dit, så bestämmer du dig för att ta en paus och då har sr gått ut. Så ja, LT är helt klart värt det. :) 

Har två LT konton, det första som jag har haft längst köpte jag LT när jag var i level 5, och på mitt nya konto var LT det första jag köpte. Nu är båda i level 17.

Linn Is The New
2016-06-26 22:39
#22

Jag har spelat i fyra år  och betalade mitt LT i december 2015. Jag är nästan lite arg på mig själv att jag inte köpte tidigare, då jag hade sparat otroligt mycket pengar på det. Betalade oftast 3-5 månader.

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

Upp till toppen
Annons: