Annons:
Etikettnyheter
Läst 2413 ggr
Herveaux
3/4/16, 2:39 PM

Intervju med SSO´s game director - tankar?

https://www.starstable.com/se/news

Vad tycker ni?

Jag har bara spelat SSO sen årsskiftet, men
wow, vilket år som verkar vänta för spelet!


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Missa inga nyheter från oss på Star Stable. Här hittar du senaste nytt, erbjudanden och tips kring spelet.
  • Redigerat 6/11/21, 11:55 AM av Herveaux
Annons:
Hoseok
3/4/16, 6:26 PM
#1

Har väntat i 4 år på ett större hemstall.. Finally

Herveaux
3/4/16, 6:36 PM
#2

"Den som väntar på något gott…"
fast 4 år var väl lite att gå över smärtgränsen kanske. 🙂


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

lilltroll_
3/4/16, 10:13 PM
#3

Anne kommer tillbaks<3<3<3<3<3<3 Det kan väl ingen sörja??? Eller jo… Har ni med hört talas om en viss snubbe vid namn mr. Sands?

Bara jag som längtar till våren nu? VÅR!!!! KOM NU!!!!

Hemstallet är ju kul, men hört att flera fått sin garderob helt urrensad:( Jag är en av de drabbade:(:(:(:(:( Har åtminstonde anmält det  nu.

Starztable
3/6/16, 8:41 PM
#4

Verkar väntas väldigt roliga uppdateringar detta år! Hemstall tycker jag dock inte att vi ska klaga över, jag tror inte SSO teamet hade en tanke på att utöka hemstallet och dess funktioner redan när spelet skapades. Svårt att gå runt och bära på tankar som de aldrig får ta del av. Vi får vara glada att de uppfyller våra önskemål istället haha, trots att många har väntat riktigt länge 😛

Huvuduppdragen längtar jag till, utom den där delen att jag kommer behöva rida runt och aktivera runstenar för att gå upp i rykte och kunna utföra dem…

Sedan kan man ju börja fundera på vilken del av kartan det är vi ska få tillgång till näst, ett tag kvar dock men men. 

#3 Utrensade garderober? Har jag aldrig hört om, hoppas det löser sig för dig och de drabbade 😕

                                                          Melissa Eveningcamp

                                           Medarbetare på Starstable iFokus


lilltroll_
3/7/16, 5:13 PM
#5

#4 får vi hoppas…

lilltroll_
3/13/16, 12:14 PM
#6

Garderoben har blivit vanlig igen och är inte urrensad som den var

Annons:
Upp till toppen
Annons: