Annons:
Etikettridklubbar-reklam
Läst 1810 ggr
nathaliejill
6/4/16, 6:14 PM

Silver Hawks Family

Någon som är intresserad av att gå med i SHF? Vi söker framför allt ridlärare men gärna annat också. 

Insta: silverhawksfamily

Signaturfärger: Blå och Vit

Klubbhäst: Shire och Morgan

Klubboutfit: Blå jorvikhjälm, randiga vantar, blå tävlingsstövlar och blå piké tröja och vita tighta jeans.

Klubbägare: Nathalie Friendbell

Klubbledare: Sabina Lightingforest

Vi gillar att skypa och ha event. Vi tävlar även mot andra klubbar. Vi vill gärna ha hjälp att utveckla klubben.

Skulle va tacksam om någon gav oss en chans.

Skriv ditt namn på sso i kommentarerna, och när du har möjlighet att logga in så jag kan llågga till dig.❤️

  • Redigerat 6/11/21, 8:42 AM av Herveaux
Annons:
iMois04
6/5/16, 11:54 AM
#1

vilken server är ni på?

nathaliejill
6/5/16, 1:23 PM
#2

#1 Airstar

iMois04
6/5/16, 3:54 PM
#3

aha, synd..

.:Nellie:.
6/6/16, 11:45 AM
#4

Jag har skapat en sida där man ska kunna hitta ridklubbar, så om någon äger en egen klubb kan ni gärna få skicka in information om den så kommer den att stå med där. Ni får gärna säga till andra att sidan finns om ni tycker att det verkar som en bra idé! :) Den heter ssoridklubbar.weebly.com. Det är så många som startar nya klubbar nu, så jag tänkte att man kan få en chans att synas någonstans för det kan vara svårt att hitta medlemmar i början. Och när lite fler klubbar står med där så kommer det ju också att bli lättare för klubblösa att hitta en perfekt klubb för just dom. Vad tycker ni om min idé? :D

nathaliejill
6/6/16, 1:21 PM
#5

#4 Perfekt idé! Ska absolut testa.

Herveaux
6/6/16, 6:33 PM
#6

#4 Låter som en jättebra idé! 👍
Starta en egen tråd om det här på forumet så kommer ännu fler att se det och hitta din sida!


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Annons:
Yehet121
6/8/16, 11:20 PM
#7

Hur har det gått med att skaffa medlemmar? 🙂 Jag är intresserad, jag heter Sienna Sunhill på sso 😃

nathaliejill
6/19/16, 5:07 PM
#8

#7 har väl funkat någorlunda men vi hoppas kunna få fler engagerade medlemmar framöver.

Upp till toppen
Annons: