Annons:
Etikettbloggar
Läst 2007 ggr
Linn Is The New
9/26/16, 2:20 PM

Starstable bloggar

Alltså jag har inte riktigt hittat en tråd eller artikel med folks sso bloggar, och jag har kollat på Jorvikpedia men många av dessa bloggar är inaktiva. Och jag som älskar att läsa andras sso bloggar och få läsa lite tankar och åsikter så är det ganska svårt att hitta en aktiv blogg, dock läser jag ju flera stycken varje dag. Så jag tänkte om ni har några bloggar eller någon blogg, så kan ni väl skriva det här så folk lättare hittar dit! Om man vill ha kritik mm så kan man få fråga det också såklart, eller bara lite cred för stämningens skull! (nu är jag inte till 100% säker om en sådan här tråd redan finns, då får moderatorn plocka bort tråden) 

Har du någon blogg?

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

Annons:
chelona
10/9/16, 2:00 PM
#1

Jag har en, men vet inte om du skulle kalla mig aktiv då jag bloggar väldigt sporadiskt; ibland flera gånger i veckan, ibland en gång i månaden. http://alanismoonstorm.tumblr.com är bloggaddressen.

💣

Linn Is The New
10/9/16, 4:51 PM
#2

Jätte fin Alanis :)!

Har själv en blogg: 

Starriderstables.weebly.com

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

LovisaShortforest
10/19/16, 8:30 PM
#3

Jag har en blogg, bloggar där varje dag och kommer oxå göra filmer och annat.

Den heter: lovisashortforest.se

Hoppas du gillar den!

Carl-Philip
11/3/16, 12:52 AM
#4

Precis börjat blogga seriöst igen efter en tid uppehåll. :)

dalmasuncake.blogg.se

[Frida Wolfcloud]
12/13/16, 6:06 PM
#5

Jag har en blogg! Lite aktiv ibland, ibland inte! https://www.fridawolfcloud.blogg.se

Upp till toppen
Annons: