Annons:
Etiketthästar
Läst 1448 ggr
Herveaux
10/28/16, 9:40 AM

Vilken är din favorithäst i SSO?

Vi har 27 st (!) olika hästraser i SSO, vilken är din favorit i stallet just nu?


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Annons:
Herveaux
10/28/16, 9:42 AM
#1

Mina 3 Andalusier-killar står aldrig och samlar damm i stallet just nu.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Magrat
10/28/16, 12:32 PM
#2

Jag valde islänningen, för den tycker jag är snyggast gjord. Men färgmässigt så är det den fuxfärgade Andalusiern. Det kan faktiskt vara en av de snyggaste i spelet.

Sedan skulle jag vilja ha en omgjord Akhal-Teke, tror det skulle kunna bli riktigt snyggt.

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

Yehet121
10/28/16, 3:05 PM
#3

Jag valde det Engelska fullblodet, det är också den ras jag har flest hästar av.

[Charlotte Kittenheart]
10/29/16, 1:35 PM
#4

Jag valde jorvikiska varmblodet då min Carrotlove betyder väldigt mycket för mig 🙂❤️

Zyloon
10/29/16, 1:44 PM
#5

Valde lippizzaner, då jag är helt såld på min. Animationerna är nog bland de snyggaste i spelet ( i mitt tycke såklart 🙂). 

Lite OT men måste säga att jag är så himla glad över att sajten börjat komma till liv igen!

"Där kunskap slutar, tar våldet vid"

Min blogg nouw.com/fyratassar

Herveaux
10/29/16, 2:08 PM
#6

#5 Jag med! Minsta respons här på sidan gör mig så glad! 😃


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Annons:
Sims3horzien
11/3/16, 8:21 AM
#7

Hmm… Kanske engelska fullblodet och welshponnyerna. Har ett albino eng fullblod (super cute). Welshponnyn är bara så söt! Speciellt att sköta om 😻

Upp till toppen
Annons: