Annons:
Etikettridklubbar-reklam
Läst 3077 ggr
Dorina.lowblanket
2016-11-01 18:23

Dragon Explorers

Hej allihoppa! Jag har en klubb som värkligen kämmpar av hela sitt hjärta för att få in aktiva medlemmar… Vi är 45 st men det kommer 5-15 på eventen <3 Ja , jag är glad att det ens kommer några , det är jag. Men jag kämmpar för att flera ska vilja gå med … då menar jag aktiva. Jag kämmpar som bara den men det är ingen som vill stanna efter ett event.. varför? jo för det bara kommer 10 - 15 … Men ja om alla som varit med förut och lämmnat pga det , skulle stannat skule vi vara jette många på eventen .. Men det är samma människor av 45 st som kommer på eventen.. Därför vill vi ta oss och ge er som vill en chans till . Vi 10 som är äkta vi vill ha in flera som är som oss . Alsså sånna som inte bryr sig om det bara är 10-15 eller 40-50 på eventen . Utan sånna som är med för att ha roligt med sina vänner :) Vi letar värkligen medlemmar överallt men alla tänker som jag beskrev … Att det kommer för några på eventen. Nu ska våran kubb rensa Oaktiva och har därför plats för många ÄKTA medlemmar :) Med stora hjärtan :* Vi finns på serven Air star :) Namnet på klubben är Dragon Explorers värkligen inte :) Men kommentera gärna om du är intresserad och ditt sso namn <3 Hoppas några vill hjälpa oss att kämpa :) Kram

  • Redigerat 2021-06-11 08:40 av Herveaux
Annons:
Herveaux
2016-11-01 19:37
#1

På vilken server finns klubben?
Har ni tex någon hemsida med mer info om klubben? 🙂


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

gickan87
2016-11-18 15:08
#2

MVH Erika :)

Kex!
2016-11-18 15:30
#3

hoppas verkligen att jag kmr med (har ansökt :3)

// Lova

Uppfödare Miryks Hamsteruppfödning

Upp till toppen
Annons: