Star Stable Online

Roligaste / tråkigaste loppet i SSO?

2016-11-11 14:29 #0 av: Herveaux

Vilket lopp tycker ni är det roligaste / tråkigaste på levlingsrundan?

// Harley
Sajtvärd Star Stable iFokus
Medarbetare Hundar iFokus
"Your differences make you important and special"

Anmäl
2016-11-11 14:31 #1 av: Herveaux

Jag verkar aldrig kunna tröttna på Jorvikstallets lopp men när jag ska kuta i Gröndal så blir det en och annan suck...
Eländiga träd som står i vägen! Lipar

// Harley
Sajtvärd Star Stable iFokus
Medarbetare Hundar iFokus
"Your differences make you important and special"

Anmäl
2016-11-11 15:08 #2 av: Yehet121

Jag har nog inget favoritlopp på sso, men jag gillar verkligen inte kanintävlingen!  Gröndalstävlingarna är jag inte mycket för heller, annars är väl dom flesta tävlingar helt okej även om dom kanske blir lite uttjatade när man levlar ofta.

Anmäl
2016-11-11 15:20 #3 av: Sims3horzien

Gillar inte tävlingarna i Valedale, Firgrove trakterna. Och sedan lorettas skitbana som man gjort 500 gånger.. Favorit är typ Jorvikstallets elittävling, ridhusets och newhillcrest.

Anmäl
2016-11-11 15:20 #4 av: Sims3horzien

Gillar inte tävlingarna i Valedale, Firgrove trakterna. Och sedan lorettas skitbana som man gjort 500 gånger.. Favorit är typ Jorvikstallets elittävling, ridhusets och newhillcrest.

Anmäl
2016-11-12 11:02 #5 av: Vrilen

Hatar alla vingårdens tävlingar men Månskärebyns lopp är alltid lite skoj

Anmäl
2016-11-12 21:49 #6 av: Linn Is The New

Moorlands loppen tycker jag är dö trista. Även vingårdens lopp. 

Kanin tävlingen är min favorit, så kul! Andra plats blir nog gröndalstävlingen på andra plats. 

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.