Annons:
Etiketterallmänttävlingar-sso
Läst 1645 ggr
Kex!
11/18/16, 12:07 PM

Levling

vad tycker ni om att levla och vad är det mest irriterande som har hänt er då? gillar ni att levla ponny? och var är den kortaste tiden ni har levlat upp en häst och vad var det för häst? och hur många upplevlade (till 15) har ni? :3  mina svar

1. jag tycker om att levla men inte när man har typ 20 hästar att levla. 

2. det mest irriterande som har hänt mej när jag levlar är när hästen är level 14 och man behöver en tävling till för att den ska bli 15 och då har man slut på tävlingar. 

3. jag tycker om att levla ponny men det är lite irriterande när dom är låg levlade 

4. den kortaste tiden jag har levlat upp en häst på var fem dagar och det var en welshponny 

5. har ca 20 hästar i level 15 och en som blir det efter ca 2 tävlingar xD

// Lova

Uppfödare Miryks Hamsteruppfödning

  • Redigerat 6/11/21, 11:48 AM av Herveaux
Annons:
Magrat
11/18/16, 12:30 PM
#1

Jag gillar att levla, tycker det är rätt avslappnande. Och även om man inte gillar alla banorna så sitter de ju i muskelminnet så med en bra ljudbok, eller en serie på andra skärmen är det rätt kul.
Ponnys däremot, de avskyr jag att levla, finns nog en anledning till att jag bara har två.
Kortast tid skulle jag tippa på var en fyra dagar, men då köpte jag även några levels. Det var den isabellfärgade islänningen om jag inte minns helt tokigt.
På mitt main account så är alla, förutom den jag levlar nu, i level 15. Det är väl en ca 35 hästar på det kontot. Så jag längtar verkligen efter mustangerna då jag om ett par dagar har slut på hästar att levla =P

Har ju några strökonton också, men där är jag rätt dålig på att levla. Har inte heller särskilt många hästar på de kontona då jag inte köper Star Coins till dem.

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

Herveaux
11/18/16, 1:02 PM
#2

Jag tycker också det är rätt så avkopplande att leva.
Lyssnar oftast på ljudbok (jag med) när jag är ute och betar av loppen.
Håller med om att det är irriterande när dagens tävlingar är slut och man preciiis skulle få upp hästen i en ny level, framförallt när det händer strax innan lvl 15.

Jag…ehm…tycker våra Jorvikiska ponnys är galet söta, men… jag sålde faktiskt mitt lilla skrutt för han skulle annars aldrig få komma ut och sträcka på benen sen Welshponnyn kom. 😞
Levla ponny i Dinodalen = seeegt, det loppet tar jag alltid sist på levlingsrunda med ponny. Överlag tycker jag det är lika mysigt att levla ponny som stor häst.

Så snart jag hade tillgång till alla loppen i spelet så brukar jag levla upp hästarna så snart jag kan, dvs ca 5 dagar. Den senaste var min svarta Andalusier och det nya levlingsprojektet är min nya Fjording.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Kex!
11/18/16, 3:16 PM
#3

svart andalusier finns det? haha nu går jag emot ämnet i mitt eget inlägg :P brukar lyssna på musik eller på yt xD jag tycker att man när man har levlat sin ponny ett tag att den inte längre känns så seg (ända tills man hoppar upp på en stor häst xD)

// Lova

Uppfödare Miryks Hamsteruppfödning

Herveaux
11/18/16, 3:21 PM
#4

#4 Men nu pratar jag ju helt i nattmössan, det är ju en Frisisk sporthäst och inget annat… Bra att du har koll Kex! 👍
(Jag hoppas däremot att det kommer komma en svart Andalusier i framtiden.)


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Kex!
11/18/16, 3:29 PM
#5

haha xD #4 försår dej skulle vara fin med en riktigt bäcksvart häst :D

// Lova

Uppfödare Miryks Hamsteruppfödning

Upp till toppen
Annons: