Annons:
Etikettnyheter
Läst 1108 ggr
Herveaux
11/28/16, 9:38 PM

MyStable teaser!

Wow, wow, wow!!

På onsdag kommer det äntligen.
Bye-bye plankladan och Hello MyStable! 🥳


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

  • Redigerat 6/11/21, 11:47 AM av Herveaux
Annons:
Magrat
11/28/16, 10:08 PM
#1

Ja, jag kommer ju inte att sakna den gamla ladan med mörkerspiltan inte. Tycker det ser helt fantastiskt ut. Jag hade väl själv varit nöjd med ett stall och en sadelkammare, men jag vet att många velat ha duschspiltor och små.. tja klubbrum(?). Hoppas bara på att det inte blir allt för dyrt att utöka stallet. Känner ju mig själv och vet att det minsann kommer stå 18 hästar därinne =P

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

Herveaux
11/28/16, 10:18 PM
#2

#1 Ja, det känns som att SSO tog i ordentligt här. 🤪
"Jaså? Ni vill ha ett nytt stall..? Nu jäklar ska ni få ett rejält stall så ni behöver karta och kompass för att inte gå vilse!" (Ehm, eller iaf jag med mitt icke-existerande lokalsinne…)

Jag har en känsla av att det kommer komma en del klagomål på priserna för att båda utöka antalet stallplatser och att köpa inredning, men man får ta det som en (efterlängtad) engångskostnad. 🙂


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Magrat
11/28/16, 10:34 PM
#3

#2 Jo, jag är ju helt beredd på kostnaderna, och tycker faktiskt att det är rätt okej att sätta dyra priser. Spelet ska ju gå runt och det är ju en engångskostnad som sagt. Men ja, mycket gnäll lär det bli och det är ju rätt trist. Är man Star-Rider så kan man ju faktiskt spara veckopengen och så småningom uppdatera.

Men ja, visst verkar det stort. Jag pausade och räknade att de visade stallet med 18 platser så det kanske inte är så stort i början?

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

Diiziz
11/29/16, 2:13 PM
#4

Jag längtar så mycket😄

//elliot

MuffinDigger
11/30/16, 12:28 AM
#5

#3 Tror det skulle vara nio boxar i början. Sen 12 och sen 18. Det kommer säkert kosta en hel del, men som du sa så är det ju bara att spara. (Eller köpa som jag tänker göra, haha) Är mycket taggad! Och såg jag rätt så har varje häst en egen namnskylt med sitt namn på. Tror ni att andra kan komma in i stallet? Det fanns ju något slags klubbrum tror jag.

Upp till toppen
Annons: