Annons:
Etikettallmänt
Läst 1398 ggr
nathaliejill
11/30/16, 2:21 PM

My Stable är här!!!!

Äntligen! Efter flera månader av väntan får vi äntligen vårt efterlängtade stall! Har inte varit inne själv ännu eftersom jag har skola, men oj vad jag ska spela sen med alla nyheter som kom idag och min nya mustang som jag äntligen kan köpa! Har någon annan varit inne än? Vilket var ert första intryck? Och vad tyckte ni bäst om?

Annons:
Diiziz
11/30/16, 2:28 PM
#1

Jag kan inte logga in😕

//elliot

Alvirpo
11/30/16, 2:59 PM
#2

Jag kan inte heller logga in, händer liksom inget när jag trycker på logga in knappen i launchern 😕 Men har sett överallt att det är många som inte kommer in, och de som väl kommer in blir utslängda rätt snabbt, så det har väl blivit något fel och/eller de är inte helt klara med uppdateringen!

Diiziz
11/30/16, 3:10 PM
#3

Jag kom in en liten stund men fick nätverksfel och kan inte logga in igen😕

//elliot

Herveaux
11/30/16, 3:27 PM
#4

Jag tror inte uppdateringen är klar ännu, då även SSO´s hemsida ligger nere just nu.
Kan säkert vara svårt att logga in och inte få nätverksfel sen när uppdateringen väl är klar då det lär vara ett jäkla tryck på servrarna.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Alvirpo
11/30/16, 5:14 PM
#5

Är det bara för mig som servarna fortfarande ligger nere?

Herveaux
11/30/16, 5:23 PM
#6

#5 Enligt hemsidan är det tusentals spelare som försöker klämma sig in samtidigt just nu, så det kommer säkert vara lite kinkigt att komma in i spelet dom närmaste timmarna, tålamod mina vänner, TÅLAMOD! 😃


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Annons:
smellcaramell
11/30/16, 5:23 PM
#7

verkar inte vara någon ide att logga in atm. Jag kommer in ca 2 min och sedan blir det nätverksfel så är förmodligen bättre att vänta till ikväll/imorgon då det är extremt tryck på servrarna nu trotts att de fördubblat kapaciteten.

nathaliejill
12/1/16, 9:12 AM
#8

Jag fick också nätverksfel, men jag hann undersöka hela stallet! Och jag är riktigt nöjd.

nathaliejill
12/1/16, 9:12 AM
#9

Jag fick också nätverksfel, men jag hann undersöka hela stallet! Och jag är riktigt nöjd.

Upp till toppen
Annons: