Annons:
Etikettveckans-uppdatering
Läst 1156 ggr
Herveaux
2016-12-14 14:53

Veckans uppdatering - v. 50

Jakten fortsätter i huvudstaden
I den här veckans uppdatering får vi fortsättningen på Madisons äventyr i huvudstaden Jorvik City.
Möt upp Madison och Erik vid Aideen´s Plaza och fortsätt jakten på Welshponnyn  Nightdust´s hästnappare.

För att kunna ta del av dom nya uppdragen måste du ha slutfört uppdragsserien där Carl lämnar Aideen´s Plaza i sin bil.

~~~

Shoppingsugen?
Julhandeln är i full gång och butikerna i Governor´s Fall har fyllt hyllorna med sina senaste kreationer - riktigt snyggt!

~~~

"Nej se det snöar, nej se det snöar, det var väl roligt. Hurra! Nu blir det vinter, nu blir det vinter, som vi ha önskat. Hurra!" 🎧 Snön har kommit till Jorvik!
Bylsa på dig lite mer kläder och fortsätt hjälpa Rådsman Gilbert i Silvergladebyn att få ordning på julförberedelserna.
Tomten kan också behöva en hjälpande hand så här nära jul.

~~~

Hästhandlaren har lagt till i hamnen
Den här veckan står Ferdinand och hans hästmarknad redo för affärer i mina hemtrakter - Västkobbens Fiskeby.

~~~

**Star Stables Högtidskalender
**Räkna ner dagarna fram till jul tillsammans med vårt älskade SSO
och få en present bakom varje lucka.
Här hittar du kalendern

______________________________________________

Vad tycker du om Veckans Uppdatering?

Vad tycker du om att snön har kommit till ön?

Vad tycker du om Högtidskalendern?


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Annons:
Magrat
2016-12-15 12:43
#1

Jag sträckspelade uppdragen med Madison för de var verkligen riktigt bra skrivna, och så har jag längtat efter att få veta vad som händer väldigt länge. Blev väldigt positivt överraskad att storyn fortsatte redan efter en vecka.

Snön känner jag mig rätt tudelad om, jag vet med mig att jag bara brukar uppskatta den i ett par dagar och sedan ligger den kvar och man är så himla less på den. Så där är jag lite kluven.

Kalendern verkar bli minst lika bra i år som förra året. Minns att man fick en hel del snygga saker ur den förra året och än så länge verkar det ju rätt lovande. Den där Mrs Holdsworth kan allt sticka hon.

Och sedan det bästa med hela uppdateringen. Jag levlade! Äntligen level 20, som jag har väntat.

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

Herveaux
2016-12-15 21:01
#2

#1 Håller med, grymt roligt att man fick fortsätta med uppdragskedjan redan veckan efter!

Tycker det är roligt att se hur uppdragen utvecklas med fler cutscenes och nya sätt att vara interaktiv i spelet, tex fixa glass och lattja med Madisons GEMO.

Haha, känner lite samma för snön. Tycker den är mysig nu under jul och nyår, men sen så…nja. Fast ändå, får man "pinas" lite så blir det extra härligt sen när snön töar bort och det blir grönt igen. 😎

Eller hur? Vilken supertanta hon är, där skulle man vilja lägga en beställning på ett par varma vintersockar.

Grattis till level 20! 🥳
(Under förra veckans uppdrag så kom jag förbi halvtid på level 18, så det knatar på, sakta men säkert. 😓)


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Upp till toppen
Annons: