Annons:
Etikettveckans-uppdatering
Läst 1971 ggr
Herveaux
2017-01-04 12:18

Veckans uppdatering - v. 1

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nytt År - Nya Stallkompisar
Vi mjukstartar året med en trio nya Mustanger.
Precis som sina kompisar kostar dom här nya sötnosarna 969 Star Coins och finns att beundra och köpa hos Marley på hans gård.

Julgransplundring stundar
Nu är det sista veckan med julstök och nyårsraketer.
Passa på att göra klart juluppdragen och norpa dom sista klapparna i Jultomtens julklappssäck innan han reser hem till Nordpolen.

När Julen lämnar Jorvik kommer också julmagin sluta verka och du kan inte längre förtrolla din starthäst till en ren.

Passa på att shoppa loss för julklappspengarna
Årets första leverans av rykande het ny utrustning finns i Gallerian.

______________________________________________

Vad tycker du om Veckans Uppdatering?

Blir det tillökning i stallet?


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Annons:
MuffinDigger
2017-01-04 12:20
#1

Japp, det blir det verkligen!

Herveaux
2017-01-04 12:22
#2

#1 Lattjo! Vilken/vilka färger får flytta in?


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Royalgarlic
2017-01-04 15:10
#3

Tycker att den prickiga ser oklar ut. Sen är jag själv inget fan av rosa mular. Men den gråa flyttar säkert in till mig senare!🙂

Magrat
2017-01-04 20:29
#4

I sann samlaranda flyttade alla tre hem. Den gråa tyckte jag rätt mycket om, den prickiga skulle jag nog fallit mer för om mulen varit mörk, men det fungerar. Den tredje var också helt okej 👍

Sedan var ju inte kläderna fy skam de heller!

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

Eyebulb
2017-01-04 23:36
#5

Stort fan av rosa mular.. Men håller med om att den inte ser riktigt finslipad ut. 
Framtida inflyttning blir det nog för den gråa. Men först känner jag att jag måste prioritera de hästar jag har x) Plus att jag gärna köper en av de raser jag vill ha innan jag köper andra färger, och jag har redan skäcken.

Upp till toppen
Annons: