Uppdateringar

Veckans uppdatering - v. 3

2017-01-18 14:29 #0 av: Herveaux

Jaharla slår upp dörrarna i Governor´s Fall
Jaharla är den senaste hästsportsbutiken att invigas i Jorvik City.
Gissa vem som är lycklig? Japp, vår egen fashionista Julie.
Prata med henne nere i vid Moorlandstallet så drar hon med dig på en shoppingtur till Jaharla vare sig du vill eller inte. Lipar

För att kunna spela det här uppdraget måste du ha pratat med Iris vid Aideens Plaza om Leonardo’s glassbar, och du måste ha hjälpt Mandy att hitta sin halvsyster i Moorland.

Passa på att shoppa loss när du ändå är där, dom har riktigt fina saker till din häst.
(Du måste resa dit tillsammans med Julie först för att kunna besöka butiken.)

Vad tycker du om Veckans Uppdatering?

Köpte du något nytt snyggt till hästen?

// Harley
Sajtvärd Star Stable iFokus
Medarbetare Hundar iFokus
"Your differences make you important and special"

Anmäl
2017-01-18 15:27 #1 av: Kex!

tycker att det var dyrt D:

Anmäl
2017-01-18 19:38 #2 av: Magrat

Jag gillade utrustningen. Äntligen något som inte kom i en skrikig färg liksom. Tyvärr blev man ju lite SC fattigare bara =P Kul att de lade till uppdrag för att öppna affären!

//  Leona

Anmäl
2017-01-18 19:55 #3 av: Herveaux

#1 Governor´s Fall är ju trots allt Jorvik Citys exklusiva modedistrikt, så jag kan tänka mig att det kostar skjortan att handla där, men snyggt var det.
(Har inte loggat in och kollat priserna än, men gillade vad jag såg i SSO´s Nyhetesflöde på hemsidan.)

// Harley
Sajtvärd Star Stable iFokus
Medarbetare Hundar iFokus
"Your differences make you important and special"

Anmäl
2017-01-18 20:04 #4 av: Eyebulb

Lite irriterad över att det endast är SC.. Men jävligt nöjd över designen på sakerna :)

Anmäl
2017-01-18 20:07 #5 av: Vrilen

Hade velat haft 49 mer xp så jag hade gått upp i level 20 Skämtar

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.