Annons:
Etikettveckans-uppdatering
Läst 2013 ggr
Herveaux
1/18/17, 2:29 PM

Veckans uppdatering - v. 3

Jaharla slår upp dörrarna i Governor´s Fall
Jaharla är den senaste hästsportsbutiken att invigas i Jorvik City.
Gissa vem som är lycklig? Japp, vår egen fashionista Julie.
Prata med henne nere i vid Moorlandstallet så drar hon med dig på en shoppingtur till Jaharla vare sig du vill eller inte. 😛

_För att kunna spela det här uppdraget måste du ha pratat med Iris vid Aideens Plaza om Leonardo’s glassbar, och du måste ha hjälpt Mandy att hitta sin halvsyster i Moorland.

_Passa på att shoppa loss när du ändå är där, dom har riktigt fina saker till din häst.
(Du måste resa dit tillsammans med Julie först för att kunna besöka butiken.)

______________________________________________

Vad tycker du om Veckans Uppdatering?

Köpte du något nytt snyggt till hästen?


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Annons:
Kex!
1/18/17, 3:27 PM
#1

tycker att det var dyrt D:

// Lova

Uppfödare Miryks Hamsteruppfödning

Magrat
1/18/17, 7:38 PM
#2

Jag gillade utrustningen. Äntligen något som inte kom i en skrikig färg liksom. Tyvärr blev man ju lite SC fattigare bara =P Kul att de lade till uppdrag för att öppna affären!

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

Herveaux
1/18/17, 7:55 PM
#3

#1 Governor´s Fall är ju trots allt Jorvik Citys exklusiva modedistrikt, så jag kan tänka mig att det kostar skjortan att handla där, men snyggt var det.
(Har inte loggat in och kollat priserna än, men gillade vad jag såg i SSO´s Nyhetesflöde på hemsidan.)


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Eyebulb
1/18/17, 8:04 PM
#4

Lite irriterad över att det endast är SC.. Men jävligt nöjd över designen på sakerna :)

Vrilen
1/18/17, 8:07 PM
#5

Hade velat haft 49 mer xp så jag hade gått upp i level 20 😉

Upp till toppen
Annons: