Star Stable Appar

Nya appen

2017-01-30 10:15 #0 av: missMoa

Vad tycker ni om den nya appen med fölen? Jag tycker den är helt ok men blev lite besviken när man "bara" fick tre olika att välja på. Vilken valde ni? Själv valde jag den gulbruna(är rätt dålig på färger). Jag tycker även att de e lite dyrt att föra över den till spelet på vanlig kostnad hade hoppats på att de va lite billigare

Anmäl
2017-01-30 14:58 #1 av: Royalgarlic

Tyckte att tiden skulle vara längre tillsammans med fölet och att man fick köpa ut hästen för en billigare peng. :/

Anmäl
2017-01-30 20:47 #2 av: Herveaux

På nyhetssidan står det bla att fler föl från fler raser kommer bli tillgängliga med tiden, men man måste ju börja någonstans.

Tycker inte det är ett dugg dyrt, det är ju vad Mustangerna kostar och här får man  ju ändå föda upp en häst som inte finns tillgänglig i spelet + att det då är upplevlat till lvl 10 när det anländer till hemstallet. Tummen upp

Sen att appen är gratis är ytterligare ett +.

// Harley
Sajtvärd Star Stable iFokus
Medarbetare Hundar iFokus
"Your differences make you important and special"

Anmäl
2017-01-31 20:41 #3 av: Mellux

kommer man kunna skaffa fler föl och lägga in i spelet? eller är det endast en gång man får göra det sen är det liksom slut? :p 

Anmäl
2017-01-31 20:43 #4 av: Herveaux

#3 Du kan spela igenom appen med alla tillgängliga föl och föra över dom till hemstallet i SSO. Det kommer komma fler föl av andra raser längre fram.
Så det tar inte slut när första fölet är vuxet. Glad

// Harley
Sajtvärd Star Stable iFokus
Medarbetare Hundar iFokus
"Your differences make you important and special"

Anmäl
2017-02-01 10:17 #5 av: Vrilen

Gillar appen starkt. Dock gillade jag inte färgerna men animationerna var jättefina.

Anmäl
2017-02-01 10:53 #6 av: apportbocken

Min app har en skruv lös tydligen.
Igår eftermiddag började det stå typ "Nya uppdrag kommer om -34 minuter", nu är den säkert uppe i -17 timmar.
Det konstiga är att jag inte lyckas luska ut vad - innebär. Det tar stopp i hjärnan när jag försöker fundera ut det. .__.

Anmäl
2017-02-02 20:28 #7 av: nathaliejill

#6 Samma sak hände mig och flera andra...

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.