Starstable Online

Nya favoriten i stallet

2017-02-17 17:55 #0 av: Herveaux

Igår köpte jag mig en efterlängtad Welshponny.
(Jag köpte en Jorvikisk ponny i spelets början, men han fick flytta hemifrån ganska snabbt då det kändes hjärtskärande att se kraken stå i stallet och damma.)
Framförallt så ville jag ha en ponny igen för att kunna rida ponnyloppet, jag vet inte varför, men jag gillar den banan. Skrattar

Mitt SSOhjärta klappar lite extra för dom stora hästarna i spelet, spec. Shire, Andalusier, Frieser och Frisisk Sporthäst, men den här lilla ponnyrackaren har jag verkligen kärat ner mig i. Kär

Lovechild vart ett passande namn då han köptes under Alla Hjärtans Dag-firandet och kommer nog alltid att vara minstingen i stallet. Fast vem vet, kanske inte bara på Sydhoven som det kommer finnas en flock Welshponnier i framtiden.

Har ni en speciell favorit i ert stall just nu?
Vart ni oväntat fästa vid en ny ras ni köpte? Vilken då?

// Harley
Sajtvärd Star Stable iFokus
Medarbetare Hundar iFokus
"Your differences make you important and special"

Anmäl
2017-02-19 17:01 #1 av: Kex!

Jag blev ovanligt fäst vid just den där lilla velshponnyn du har köpt Kär gav han namnet minifighter ovh klippte manen på honom också så han fick den kort <3 Sen så har jag även kärat ner mej i den gamla versionen av frieserhästarna den som ser lite blå ut da och gav han namnet Eveningking (Nemo-fan hehe) för tyckte det passade :3 

Anmäl
2017-02-23 16:10 #2 av: Ilovehorses

Jag har mitt supersöta sto LightLady

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.