Annons:
Etikettveckans-uppdatering
Läst 1004 ggr
Herveaux
2017-03-01 13:49

Veckans uppdatering - v. 9

En ny bagar-bekantskap
Jamie Olivetree är New Hillcrests egen bagare. En trevlig och snäll tjej som gärna vill lära känna dig bättre. Hon har massor att göra så ge henne en hjälpande hand när du ändå är förbi.
Som tack får du då tillgång till två nya butiker i New Hillcrest.
Gillar du att baka? Isåfall kommer du att älska vad dom nya butikerna har till försäljning.

_För att kunna spela dessa uppdrag måste du ha gjort uppdraget där Ricky Winterwell tackar dig för att ha hjälpt honom med hans träning för de Jorvikiska Mästerskapen i Jor Jitsu.

_**Tävla om ett hemligt husdjur!
**Missa inte Star Stable Game News där du kan delta i en tävling för att vinna ett hemligt husdjur!
______________________________________________

Vad tycker du om Veckans Uppdatering?

Vad tyckte du om Jamies butiker?


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Annons:
Magrat
2017-03-01 14:46
#1

Vad jag vet har inte stickers kommit till Android än, vilket gör att alla inte kan vara med och tävla. Det blev ju lite dumt.

Uppdragen var väl sådär, men det är skönt att ha ett rykte att bygga på när man, som jag, är i maxlevel och enbart ser fram mot hästmarknaden 😛

Allt som allt, en helt okej, mindre uppdatering. Hoppas det betyder nya hästar nästa vecka. En ny arab vore allt något!

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

Sims3horzien
2017-03-05 09:09
#2

Jag väntar fortförande på en sneakpeak på en ny hästras eller ett nytt ställe. De senaste har varit så tråkiga tycker jag :/

Upp till toppen
Annons: