Annons:
Etikettveckans-uppdatering
Läst 784 ggr
Herveaux
2017-03-08 12:33

Veckans uppdatering - v. 10

En trio nya fyrbentingar har anlänt
Kallterna har en ny Fjording till försäljning inne i Dinodalen, Marley har en ny tjusig Painthäst på sin gård och i New Hillcrest finns en ny Islandshäst att bekanta sig med.

_För att kunna köpa Fjordhästen måste du vara åtminstone level 15 och vara Populär med Nanook och Sedna i Dinodalen, och för att köpa Islandshästen måste du vara åtminstone level 16 och ha låst upp Epona.

_Var rädd om ditt konto!
I den här veckans avsnitt av StarStable GameNews pratar GM Ylva om hur du skyddar ditt konto. Kom ihåg att aldrig lämna ut ditt lösenord!

Hästmarknaden i Fort Pinta
Ferdinand och Eddie står redo med ett lass hästar som söker nya hem.
Du hittar dom som vanligt vid Ponnypråmen i Fort Pintas hamn.

______________________________________________

Vad tycker du om Veckans Uppdatering?

Föll någon av de nya hästarna dig i smaken?


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Annons:
Vrilen
2017-03-08 14:16
#1

Älskar Painten och Islandshästen. 😍

Men jag tyckte nästan att Fjordingen såg lika dan ut som dom andra och, dom har ju visat hur duktiga dom är på att göra hästar så modellen är inte den snyggaste just nu.

Herveaux
2017-03-08 14:32
#2

#1 Ja, Islandshästen var ju bedårande! 😍
Jag har ingen Islänning ännu så min svart/vita Tinker kanske får en liten tvillingbror i framtiden.
Tyckte också Fjordingen var lik dom andra, men sen tycker jag färgerna kan vara lite svåra att se och jämföra i snöyran i Dinodalen.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Magrat
2017-03-09 17:09
#3

Jag tyckte det var positivt att de tog upp hur att skydda sitt konto, och att aldrig dela uppgifter till andra. Det är så många som skriker i chatten att de blivit "hackade" så uppenbarligen behöver man påminna om säkerhet på internet.

Painten föll mig inte riktigt i smaken. Köpte den till mitt andra konto men är lite osäker på om det var rätt häst.

Islänningen fick flytta hem till Lottie, den är bedårande och nästan en av de snyggaste islänningar som de gjort.

Fjordingen har jag ärligt talat inte ens tittat på. Tycker ljuset är trist i dino, och att fjordingarna är lite för stela. Men färgen på bilden var ju snygg.

Trevlig uppdatering som var rätt förväntad, det var ju ett tag sedan vi fick hästar sist. Tumme upp.

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

Eyebulb
2017-03-10 20:51
#4

Tja..
Fin islänning :P Inte riktigt kär nog för att köpa den men den var fin ändå, kanske i framtiden. 

Painten är jag inte så förtjust i någon av dem. Gillar inte animationerna på dem och inte helt såld på färgen trots att jag älskar gråskäckar. Gillade detaljerna dock!

Fjordingen tyckte jag kändes onödig.. det finns inte så många olika färger på fjordingar och det finns redan en hel del av dem.

Sen är det ju väldigt många, inklusive mig själv, som vill ha uppdateringar av de gamla modellerna, så det känns väl lite småtråkigt när de släpper nya färger på gamla modeller.  Men men, lika bra att jag inte blev köpsugen för jag har inga pengar x)

Upp till toppen
Annons: