Annons:
Etikettallmänt
Läst 755 ggr
[langtan09]
3/28/17, 12:24 PM

Ny

Hej allihop! 

Jag är en ny Starstable online-spelare. Än så länge är jag bara i "prova på"-fasen men det är mycket möjligt att jag fastnar. 😃Har inte spelat något av spelen tidigare och är väl i övrigt ingen hästtjej då jag är hemskt allergisk, men det är något visst med att ta hand om virituella hästar ändå. ;) 

Jag är för övrigt 26 år, så jag antar att jag hör till kategorin "lite äldre spelare" ^^ Har några års World of warcraft spelande bakom mig så jag är inte helt ny i mmo-världen. 🙂 

Tänkte bara jag skulle presentera mig lite. 😊

  • Redigerat 6/11/21, 7:55 AM av Herveaux
Annons:
Herveaux
3/28/17, 1:23 PM
#1

Välkommen!
Vad roligt att du hittat till Jorvik-världen du också, hoppas du blir kvar. 🙂

Jag som är Sajtvärd här är snart 30 och vi har en hel drös med andra medlemmar här som också är 20+ så du är långt ifrån ensam om att kunna titulera dig som äldre spelare. (Kanske SSO-teamet snart får skriva om åldersspannet för sin målgrupp?)

Det var säkert närmare 20år (😮) sen jag satt på hästryggen, men tack vare SSO har jag börjat bli intresserad av hästeriet igen, får se vart det tar vägen.
Så jag håller med dg, det är något speciellt med att ta hand om och fara runt på virtuella havremoppar, helt klart.

Tveka inte att kasta ut en tråd om du har frågor eller funderar över något!


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Maleficum
3/28/17, 1:32 PM
#2

Välkommen =)

Hade heller inte spelat något av de andra spelen innan men har några års erfarenhet av WoW sen tidigare (dock haft uppehåll från spelande över lag tills jag börja med SSO för några veckor sen).

Är iof hästtjej (och djurgalning ;)) och hör väl till de äldre här med mina snart 33 år.

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

[langtan09]
3/28/17, 6:35 PM
#3

Tack så mycket #1 och #2! :) 

Jo jag kunde inte låta bli att köpa en månads speltid då jag nådde maxlevel på gratisversionen idag. 😃 Är väldigt kul, har letat lite efter något nytt att ägna mig åt :-) 

Känns roligt att det finns fler lite "äldre" som spelar (hehe låter som att vi är ett gäng pensionärer 😂) då känner jag mig inte lika ensam om det. :-) 

Kul att ni båda är lite intresserade av hästar även utöver spelet! Hästar är supervackra djur, men jag är så allergisk mot både häst och i princip allt som är i ett stall tråkigt nog. Hade enorma hästdrömmar som liten men fick ge upp dem pga den svåra allergin. Tog en ridlektion som 18-åring för att se ifall allergin förbättrats sedan barnsben men det slutade med världens allergichock så det gör jag inte om. 🤪 Jag får helt enkelt leva ut mina hästdrömmar i spelvärlden istället. ^_^ 

Absolut, jag ska höra av mig om jag har några funderingar. :-)

Upp till toppen
Annons: