Annons:
Etiketterhästartankar-och-ideer
Läst 1525 ggr
Eyebulb
4/3/17, 5:57 PM

Vilka färger vill ni ha?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Om ni fick välja, vilka färger på hästar skulle ni vilja se i sso?
Kan vara på en speciell ras eller bara på vilken häst som helst. (Visa gärna bild :D)

Bilden jag tog med är på Baby. Hon är en Quarter som står i stallet där jag just nu praktiserar och som ibland ingår i mina arbetsuppgifter. 
Jag hade älskat en Mustang med hennes färg. Tycker blåa ögon på mörka hästar är så otroligt vackert!

Jo, visst hon är ju en quarter egentligen och quarter finns ju i spelet, men jag är inte så förtjust i den modellen, så jag hade hellre haft det på en mustang ;) Mustangen är också liten nog att passa henne. (hon är näst minst i stallet, vilket är synd för hon är för liten för mig x))

  • Redigerat 6/11/21, 8:49 AM av Herveaux
Annons:
iMois04
4/3/17, 5:59 PM
#1

Skulle vilja ha någon normalbrun häst, nån som inte har färgen av en rutten morot

Herveaux
4/3/17, 9:06 PM
#2

Jag tjatar som vanligt om min dröm om en mattsvart Andalusier… 😇


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Eyebulb
4/3/17, 9:32 PM
#3

1# Rutten morot låter ju jättetrevligt x)

2# Åh! Hade varit vackert! Men är inte andalusierna och de gamla frieserhästarna ganska lika i modell?

Herveaux
4/3/17, 9:35 PM
#4

#3 Jag tror att dom har samma, eller iaf, väldigt lika modell, men jag skulle vilja ha en som är mer matt i färgen, inte så blank.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

EvyKiwy
4/4/17, 8:37 AM
#5

Fler FUXAR alltså inte linfuxar med ljus man utan FUXAR som engelska fullblodet skulle aldrig sitta fel…… Och gärna fler mörkbruna hästar som araben i Månskäreby Sedan fler och bredare bläsar. Och Isabeller :)

EvyKiwy
4/4/17, 9:08 AM
#6

Kort och gott, fler bruna

Annons:
Maleficum
4/4/17, 4:34 PM
#7

Fler varianter av schabraktigrerade och homozygot tigrerade i olika färger (skulle ju gå att fixa med att tillföra knabstrupper som ras) och sen fler med lite mer ojämntfärgade täcken på benen och fler varianter på huvudtäcken (tex nån med en lång strumpa på ett ben och nån vit kota på ett annat tex).

Och fler konstantskimlar i olika färger (speciellt röd)! =D

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

iMois04
4/5/17, 4:27 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3
#8

här har ni två bruna färger som jag vill ha, är mina foderhästar, Saga (ridtravaren) och Lector (shettisen), Saga har typ en ljus mörkbrun färg (?) medans Lector har en "mörkbrun" enligt hans pass, skulle mer säga svartbrun.

iMois04
4/5/17, 4:28 PM
#9

ja men snyggt med en uppochner shettis

Herveaux
4/5/17, 4:59 PM
#10

#9 Fixat! Nu så har du en rättvänd shettis.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

iMois04
4/5/17, 5:10 PM
#11

#10 tackar!

Herveaux
4/5/17, 5:11 PM
#12

#11 Så lite så! 🙂


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

hallonet_
4/9/17, 11:48 AM
#13

En välgjord, apelkastad häst skulle vara riktigt fin!

Annons:
Salish
4/13/17, 9:25 PM
#14

Hade gärna sett fler skimlar med lite fina apelkastningar, och rejält stickelhåriga hästar (sk konstantskimlar). Stålgrå stickelhåriga tycker jag är ruskigt fint… Samt även fler fuxar som inte är sådär knallorangea!

Eyebulb
4/13/17, 11:53 PM
#15

#14 vad för typ av fuxar vill du se då? Har du exempel (bild?)?
Själv tycker jag att fuxarna i spelet är riktigt fina. Typ som Fullblodet, eller ännu bättre, Andalusiern! Andalusierfuxen i en annan modell hade jag definintivt velat ha! 
Welshponnyn kan jag erkänna är lite väl röd, dock!

Eyebulb
4/14/17, 9:06 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#16

Testade redigera lite… tänkte gjort en hel kroppsbild men det var för jobbigt att göra bara denna delen (mest för att jag inte är så duktig på hur man gör just denna typ av redigering x)) Så det blev bara huvudet.

Herveaux
4/14/17, 9:13 PM
#17

#16 Wow! 😍


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Salish
4/14/17, 9:18 PM
#18

jag såg den på tumblr precis!!! gillar verkligen färgen!

Eyebulb
4/14/17, 10:10 PM
#19

#16 Thank you! :D

#17 Jag med!!!! Vill jättegärna ha den D:

Eyebulb
4/14/17, 10:55 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#20

Blev en full bild till slut x)

Annons:
Kex!
4/17/17, 3:19 PM
#21

såå fin O.o

// Lova

Uppfödare Miryks Hamsteruppfödning

Sasona93
4/17/17, 4:21 PM
#22

#20 Åh så fin! Hade köpt en direkt om den fanns i spelet. :D

Eyebulb
4/17/17, 5:47 PM
#23

Jag med! :o Ångrar nästan att jag gjorde den mest för att nu kan jag inte sluta tänka på den x) 

Jag skickade in den som idé till SSO. Tror väl egentligen att de kanske är klara med mustangerna med tanke på hur många det finns nu, men det kunde ju inte skada :P

Herveaux
4/17/17, 6:21 PM
#24

#23 Äsch då, kolla bara hur många små Jorvikiska ponnyer som finns, teamet kan säkert klämma in en till Mustang! 🙂
Den vart otroligt fin!


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Eyebulb
4/17/17, 7:46 PM
#25

#24 I och för sig. Och de kom ju med en ny fjording nyss.. x)
Hoppas nog att få den till appen. Hade vart mysigt att föda upp den eftersom att jag gjorde den efter hästen jag känner.

Upp till toppen
Annons: