Annons:
Etiketthästar
Läst 1214 ggr
Sasona93
2017-04-14 23:28

Vilken av era hästar på SSO är er favorit?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Undrar om ni har någon häst i ert stall som är er favorit? Berätta gärna varför. 🙂

Min är en grå/svart (vet ej vad färgen kallas tyvärr) andalusier som heter Stormdancer, även kallad Storm. Det är min första häst som jag köpte på SSO runt slutet av 2015. Storm är även den första hästen i mitt stall att nå level 15 och att få en guldmedalj (från Jorviksstallets Championat, kom 1a första gången jag spelade det championatet så blev jättestolt över Storm😃). Jag gillar min starthäst men det är Storm som verkligen ger mig en SSO-känsla då det är den hästen som jag upplevt mest saker med i spelet. ❤️

Annons:
Eyebulb
2017-04-14 23:35
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Har en del älsklingar i mitt stall, men den absoluta favoriten måste ändå vara Echo (echoecho), mitt svarta fullblod!

Han var en av de första hästarna jag köpte och har därför fått vara med i det flesta uppdrag. Han påminner mig även om en ridskolehäst jag kände för många år sen som jag fullkomligt älskade (också hon ett svart fullblod ;))

Maleficum
2017-04-15 18:09
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Min favorit måste vara min Babycake! Inte alls menat att jag skulle köpa honom men efter att ha bråkat med den förbaskade appen som inte alls ville vara med på mina noter (hade jätteproblem att få kavalettin att funka) så hade jag fastnat så mycket för honom så var tvungen att köpa loss honom.

Inte nog med det, stark är han ju också ;)

Även om jag ju gillar min nya Fjording Strawbeyyrsuprise också såklart (för hur kan jag låta bli att inta gilla min favoritras ;)) men på nåt sätt känns hon lite mer "stel" eftersom hon saknar en hel del av animationerna som BC har och som jag blivit så van med eftersom jag ridit runt mest på honom.

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Upp till toppen
Annons: