Star Stable Online

Är du nöjd med ditt SSO-namn?

2017-04-22 10:43 #0 av: Herveaux

Är du nöjd med namnet till din spelkaraktär? Skulle du vilja byta, till vad i såfall? Saknade du några valbara namn i listorna?

// Harley
Sajtvärd Star Stable iFokus
Medarbetare Hundar iFokus
"Your differences make you important and special"

Anmäl
2017-04-22 14:55 #1 av: Yehet121

Jag har tre konton som jag spelar på, två av dom, Riley Winterchild och Regan Fireheart är jag supernöjd med.

Det andra, Sienna Sunhill skulle jag byta på direkten om man kunde, då skulle jag byta till Renee eller Adrienn, och så Winterchild eller Fireheart :) 

Jag saknar fler neutrala namn då jag hade väldigt svårt att välja namn till mina karaktärer.

Anmäl
2017-04-22 20:42 #2 av: RainyDays

Både ja och nej, stör mig lite på mitt efternamn, Skyland, eftersom jag bara tänker på Skylanders när jag ser det cx Mitt förnamn är Natalie, det är jag väl helt ok nöjd med. Känns lite speciellt att heta just Natalie i förnamn på sso nu eftersom de tagit bort namnet från listan, det är inte särskilt många som jag sett som har det namnet ^^

Men mitt namn är ändå jag, och även om man kunde ändra skulle jag inte göra det, det blir liksom inte samma sak om man byter ut något man dragits med i 5 år nu c:

Three.Twentyfour.Seventeen <3

Anmäl
2017-04-23 16:47 #3 av: Sugar Mist

Ja, båda mina konton har unika som låter normalt.

Sajtvärd för Vallhundar iFokus

Anmäl
2017-04-23 17:44 #4 av: Diiziz

Inte direkt. Stephanie Lightningwright. Det känns för långtLedsen

Anmäl
2017-04-23 17:49 #5 av: Herveaux

Kanske skulle svara på min egen fråga också. Lipar

Mitt första konto Teagan Wolfhall gillade jag inte alls, så efter ca 2 månader skapade jag ett nytt konto med namnet Minna Moonchild.

// Harley
Sajtvärd Star Stable iFokus
Medarbetare Hundar iFokus
"Your differences make you important and special"

Anmäl
2017-04-23 18:32 #6 av: Sasona93

Mitt första konto är jag nöjd med, Katelyn Winterhall. Det andra kontot heter Hazel Kittenbaker, den skapades i samband med att jag försökte locka en vän att börja spela SSO och hjälpa henne att komma igång men hon fastnade inte alls för det. Tanken bakom namnet på andra kontot var inte så seriöst utan bara en rolig grej för oss två då hon ville att vi skulle ha samma efternamn. Eftersom att hon nu inte kommer fortsätta med spelet så ångrar jag att jag inte valde nåt efternamn som passade mig mer i smaken, namnet Hazel känns endå okej. Aja det går ju alltid att skapa ett nytt, har inte kommit såå långt på Hazel. :)

Anmäl
2017-04-23 19:28 #7 av: Vrilen

Gillar båda mina. Mitt ''main'' konto är Sofia Eveningsmith. Valde det mest för Sofia är mitt irl namn och efternamnet tror jag att jag slumpade. Men det blev bra ändå!

Mitt andra konto som mest var till för att få alla Värva en vän sakerna, älskar jagKärLiksom vem vill inte heta Hazel Mountaindew?! Älskar mountain dew så det passar mig perfekt ;D

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.