Annons:
Etiketthjälp
Läst 2032 ggr
Panthola
4/28/17, 5:27 PM

Ansluta sig? Aideens beskyddare?

Hejsan alla fina människor! Jag är ganska ny spelare men jag är kär i spelet! Kan någon förklara lite ang om spelaren ansluter sig till  ex Aideens Beskyddare eller liknande? Och när kommer uppdrag så man kan tjäna rykte hos dessa?

Annons:
Herveaux
4/28/17, 5:31 PM
#1

Jag vill inte spoila huvudstoryn för dig, men det kommer komma uppdrag som ger rykte med Aideen´s Beskyddare, tex hos smeden Conrad i Moorland, hos druiderna i Valedale, Herman i Jorvikstallet och inte minst med våra Ödesryttar-vänner
(även kallade Soul Riders).

Om jag inte minns helt galet så är det på söndagar som det finns dagligt uppdrag hos smeden Conrad som ger rykte med Aideen´s Beskyddare.

Vad roligt att du fastnat för spelet! 🙂

Som du kanske vet så fanns det ett par olika spelserier om Jorvik innan Star Stable Online kom. Dessa spel är väldigt svåra att få tag på idag, men om du vill veta mer om vad som händer i dom spelen så har Esmeralda Silverforce en spellista med alla tidigare spelen på sin YouTube-kanal.

Om du förstår engelska så finns det en kortare sammanfattning om vad som hände på Jorvik innan Star Stable Online i den här videon.
Om du vill så kan jag fråga Northena som har gjort videon om det är OK att jag översätter hennes text och lägger ut den här på forumet.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Panthola
4/29/17, 6:31 PM
#2

#1 hur vet jag vad som är huvudstoryn? det finns så många uppdrag jag blir helt flrvirrad!

Herveaux
4/29/17, 7:08 PM
#3

Det är många olika trådar att hålla rätt på, men uppdrag tillsammans med NPC´s som har Aideens Beskyddare som sin ryktesfraktion är generellt huvudstory. 

Ber om ursäkt att jag är så kryptisk, men vill inte råka försäga mig och avslöja saker i förväg för dig. 🤐


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Panthola
4/30/17, 12:45 PM
#4

#3 när börjar dessa uppdrag komma då? vid vilken level? är på level 9 pch blev precis det

Upp till toppen
Annons: