Annons:
Etikettallmänt
Läst 1936 ggr
Tuvis
2017-05-02 11:09

Lifetime medlemsskap

Hej! Är ni som är LT i Star Stable nöjda med det? Tog ni alternativet med veckopeng eller det utan? :) är intresserad av LT, men just nu visar hemsidan att man endast kan köpa LT utan veckopengen - det lite billigare alternativet. Vet nån om veckopengsalternativet kommer tillbaka, och borde jag vänta på att SSO nån helg har erbjudande på LT medlemskap (som denna hälj, 3000 SC extra!), eller brukar sådana erbjudanden förekomma väldigt sällan? Tack på förhand!

Annons:
smellcaramell
2017-05-02 11:11
#1

Alla starriders får veckopeng i form av 100 SC varje lördag.

CaptainBunchie
2017-05-02 11:17
#2

Jag är jättenöjd med mitt LT, har 'tjänat in det' för längesedan nu då jag spelat i över 4 år, haha. :) Som #1 säger delas det ut veckopeng varje lördag för alla starriders.

Att köpa LT vid en dubbla starcoins-helg är definitift värt det. De brukar vara en helg i månaden som de har de erbjudandet. :)

//CaptainBunchie (fd. BlossaTossa)        _
http://bunchiesphoto.weebly.com/
_

Herveaux
2017-05-02 11:24
#3

Ja, jag är väldigt nöjd med Lifetime, där har jag sparat mycket pengar. 😃

Vart på hemsidan menar du att det visas att man bara kan köpa LT utan veckopeng? Låter skumt att dom skulle ha tagit bort veckopengen. 🤔

Jag minns inte exakt när, men under sommaren brukar det komma ett erbjudande där man kan köpa LT + X tusen StarCoins för ett bra pris.
Annars brukar det nån gång i månaden vara dubbla StarCoins-helg då man kan köpa 1 000 StarCoins och få 1 000 till utan extra kostnad, osv.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Tuvis
2017-05-02 12:08
#4

Kanske jag uppfattat det fel.. under helgen såg jag två olika erbjudanden. Det ena för ngt runt 30€ (ja, jag är från Finland, men runt 300kr) och erbjudandet med extra SC för 65€. På det förstnämna stod det endast engångsbetalning, medan det på erbjudandet stog att man fick extra SC och därtill veckopeng. Säkert jag som missat. Tack!

RainyDays
2017-05-02 19:00
#5

Är jättenöjd! Det är helt klart värt det. Har ju spelat i 5 år nu så det blev i längden mycket billigare för mig att köpa LT än att hålla på och betala varje månad :P

Sen får alla starriders veckopeng, det är inte något man kan välja bort, det kanske bara stog något otydligt? :) Kan säga att jag också köpte min LT när det var ett erbjudande, och alla detaljer kanske inte står med där men jag kan försäkra om att hur man än köper det så ingår allt som ska ingå ^^

Three.Twentyfour.Seventeen <3

Tuvis
2017-05-03 06:28
#6

Jag mailade kundtjänst och frågade om saken, och man får tydligen ingen veckopeng för det LT medlemsskapet. För att få veckopeng krävs det dyrare alternativet som inte finns tillgängligt för mig :( har endast att välja på LT utan veckopeng och mobilbetalning som man får en viss summa SC för. Tråkigt!

Annons:
Herveaux
2017-05-03 06:46
#7

#6 Men va? 😮Jag förstår inte varför inte standard-varianten av Lifetime finns tillgänglig just nu? Mysko!


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Tuvis
2017-05-03 14:37
#8

Ja, jag förstår inte heller.. syns olika varianter för er andra? Någon vänlig själ som kan kolla upp och berätta? :)

CaptainBunchie
2017-05-03 20:57
#9

För mig finns det bara alternativ med veckopeng iallafall. Och då blir det ju för 599 svenska kr.

//CaptainBunchie (fd. BlossaTossa)        _
http://bunchiesphoto.weebly.com/
_

Tuvis
2017-05-05 15:32
#10

Fick nu slutligt svar från kundtjänsten. Spelare har önskat förmånligare alternativ och de testar just nu just sådana olika, vilket medför att det dyrare LT med veckopeng tagits bort och inte är tillgängligt just nu, och de förklarade att jag då alltså endast kan köpa Stat Rider i form av mobilbetalning eller förmånliga LT alternativet utan veckopeng. Surt enligt mig, och då väntar jag hellre på att det dyrare alternativet ska komma tillbaka. Dom vill inte ta emot mina pengar 

Upp till toppen
Annons: