Hjälp

Huvuduppdrag?

2017-05-03 09:37 #0 av: Panthola

Hej! Jag har nu kommit i ett läge där jag inte vet vilka uppdrag som är huvuduppdrag
Här är en bild på alla uppdrag som dök upp efter att jag slutförde det senaste uppdraget i huvudstoryn.

Anmäl
2017-05-03 16:30 #1 av: Magrat

Just nu har du inga huvuduppdrag, utan du kommer få nya sådana ju fler gula du avslutar och ju mer rykte du får i de olika fraktionerna. Tyvärr kommer huvuduppdragen sällan, och skulle det enbart vara storyquests så hade det nog inte tagit mer än några veckor att spela igenom samtliga huvuduppdrag. Det är lite trist, men man får reda på mycket spännande saker genom att spela även de "vanliga" gula uppdragen.

//  Leona

Anmäl
2017-05-03 16:46 #2 av: Panthola

aha! men vem är det som har huvuduppdragen? ä det alltid samma person?

Anmäl
2017-05-03 17:19 #3 av: Magrat

Nej, det skiftar =) Men du kan nästan alltid räkna med att det är med Aideens beskyddare.

//  Leona

Anmäl
2017-05-03 17:49 #4 av: Panthola

aha okej :)

Anmäl
2017-05-03 17:49 #5 av: Panthola

är det inte också massor med XP?

Anmäl
2017-05-04 13:01 #6 av: Panthola

finns det ingenstans där alla uppdrag som ingår i huvudstoryn finns listade? blir lätt förvirrad haha speciellt av alla namn, områden och kriterier :(

Anmäl
2017-05-04 14:17 #7 av: Herveaux

#5 Jo absolut, man får mycket XP av att göra alla gula uppdrag.
#6 Hm, inte vad jag vet. Allteftersom kommer du få kläm på vem som är vem och då är det enkelt att hålla koll på vad som hör till huvudstoryn.

// Harley
Sajtvärd Star Stable iFokus
Medarbetare Hundar iFokus
"Your differences make you important and special"

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.