Annons:
Etiketthjälp
Läst 2447 ggr
Panthola
5/3/17, 9:37 AM

Huvuduppdrag?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Jag har nu kommit i ett läge där jag inte vet vilka uppdrag som är huvuduppdrag Här är en bild på alla uppdrag som dök upp efter att jag slutförde det senaste uppdraget i huvudstoryn.

Annons:
Magrat
5/3/17, 4:30 PM
#1

Just nu har du inga huvuduppdrag, utan du kommer få nya sådana ju fler gula du avslutar och ju mer rykte du får i de olika fraktionerna. Tyvärr kommer huvuduppdragen sällan, och skulle det enbart vara storyquests så hade det nog inte tagit mer än några veckor att spela igenom samtliga huvuduppdrag. Det är lite trist, men man får reda på mycket spännande saker genom att spela även de "vanliga" gula uppdragen.

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

Panthola
5/3/17, 4:46 PM
#2

aha! men vem är det som har huvuduppdragen? ä det alltid samma person?

Magrat
5/3/17, 5:19 PM
#3

Nej, det skiftar =) Men du kan nästan alltid räkna med att det är med Aideens beskyddare.

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell

Panthola
5/3/17, 5:49 PM
#4

aha okej :)

Panthola
5/3/17, 5:49 PM
#5

är det inte också massor med XP?

Panthola
5/4/17, 1:01 PM
#6

finns det ingenstans där alla uppdrag som ingår i huvudstoryn finns listade? blir lätt förvirrad haha speciellt av alla namn, områden och kriterier :(

Annons:
Herveaux
5/4/17, 2:17 PM
#7

#5 Jo absolut, man får mycket XP av att göra alla gula uppdrag.
#6 Hm, inte vad jag vet. Allteftersom kommer du få kläm på vem som är vem och då är det enkelt att hålla koll på vad som hör till huvudstoryn.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Maleficum
5/4/17, 7:03 PM
#8

Jag har noll koll på vad som räknas som huvuduppdrag, ända gånger jag vet att det är huvuduppdrag jag pysslar med är när jag kommit till slutet och man får upp 'fortsättning följer' skylten :P

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Upp till toppen
Annons: