Annons:
Etikettveckans-uppdatering
Läst 540 ggr
Herveaux
2017-05-03 11:20

Veckans Uppdatering - v. 18

En ny kompis och två nygamla bekanta flyttar in!
Haflingern har knappt hunnit bo in sig innan ett nytt lass med hästar anländer.
Idag flyttar en ny Islandshäst in till sina fluffiga kamrater i New Hillcrest, i Månskäreby flyttar en majestätisk tigrerad Frisisk Sporthäst in och i det ny-ombyggda Firgrove har man nu gjort plats för en tjusig Morgan-fux.

Eftersom spelare efterfrågat nya hästmodellen i sin äldre kusins färger så är nu Sporthästen och Morganhästen först ut med att vara en uppdaterad version av sin äldre släkting.

Morganhästen i Firgrove kan köpas för 790 Star Coins,
den Frisiska Sporthästen i Månskäreby kan köpas för 890 Star Coins
och Islandshästen i New Hillcrest kan köpas för 969 Star Coins.

Fler bekanta är tillbaka
Hemma hos den äldre varianten av den tigrerade Sporthästen i Fort Pinta finns nu fler bekanta ansikten. Ferdinands Hästmarknad står redo nere i hamnen.

______________________________________________

Vad tycker du om veckans uppdatering?

Vad tycker du om att gamla hästar får en nyversion i samma färg?

Vilken häst av äldre modell vill du se i en uppdaterad version med samma färg?

Blir det något nytt hästköp?


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Annons:
Herveaux
2017-05-03 11:22
#1

Jag har länge dreglat efter den svart/vita sport-friesern, men tyckte den äldre versionen var lite för kantig…men nu…. ska jag bara spara ihop lite veckopengar så blir det häst-köp!😍


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Eyebulb
2017-05-04 18:59
#2

Älskar att de börjat använda gamla färger på nya modeller. Finns en hel del snygga färger på det gamla. 
De jag skulle vilja ha uppdaterade versioner av är dock på hästar som inte har någon ny modell x) Typ som Andalusierna. 

Sen känns det som att jag är väldigt udda som inte var förtjust i den frisiska sporthästen x) Av de gamla modellerna tycker jag faktiskt bättre av de andra två färgerna. 

Dock blev jag helt såld på islandshästen! :o Älskar mörka hästar med blåa ögon, samt att silversvart är väldigt fint (tycker jag i alla fall). Så det blev ett väldigt snabbt köp på den x)

Herveaux
2017-05-04 20:10
#3

#2 Äsch då, smaken är som baken och tur är ju det! 😃


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Upp till toppen
Annons: