Annons:
Etikettallmänt
Läst 1522 ggr
Herveaux
5/21/17, 1:31 PM

Vad har ni alltid i ryggsäcken?

Förutom ryktborste, hovkrats, hästmat och vattenhink; vad har ni med er i ryggsäcken?


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Annons:
Herveaux
5/21/17, 1:32 PM
#1

Jag har alltid med mig busskort, fiskespö och sist men inte minst min trogna hacka ifall jag vill leka arkeolog.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

[Charlotte Kittenheart]
5/21/17, 4:01 PM
#2

Jag har också busskort, fiskespö och hacka, men om jag inte har en tävlingsbar outfit på mig så försöker jag att alltid ha det i väskan ifall jag springer på ett championat

Maleficum
5/21/17, 8:15 PM
#3

har busskort, fiskespö och hacka (även om jag faktiskt blev beundrad med dem häromdagen så den kanske åker in i skåpet, antar fiskespöt åker dit också när jag väl är färdig med dem också). Sen har jag aideens ljuset, skuggsugaren och fylld lilafärgad flaska.

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Yehet121
5/22/17, 1:47 AM
#4

Jag har alltid busskort, fiskespö och fiskekort och hacka liggandes i ryggan. Sen har jag också oftast med mig minst ett par ridstövlar eller låga skor, en mössa, en hatt och en extra ridhjälm. Om jag har ridbyxor på mig så har jag alltid ett par vanliga byxor i ryggan, och om jag har en kortärmad tröja så har jag alltid en långärmad tröja i ryggan. Kort och gott, jag är förberedd på alla väder och jag har alltid kläder till när jag ska in till "stan" (man kan ju inte springa runt i ridkläder och hjälm mitt i Jorvik City! 😛 )  🙂

tootiis
5/25/17, 9:28 PM
#5

Busskort, fiskespö, klubboutfit till både karaktär och häst. Tror de va allt :)

// MT ♥

Sasona93
5/26/17, 6:45 PM
#6

Busskort, fiskespö, hacka, lite arkeologi-krafs, fragment av Aideens ljus, magisk biljett , oftast en eller flera outfits brukar finnas i ryggsäcken då jag har en tendens att glömma lägga tillbaka de i garderoben,  bröd och kokta ägg bär jag också runt på, tur de inte blir dåligt som IRL annars hade de sett rätt snuskiga ut just nu…

Annons:
nathaliejill
5/27/17, 11:25 PM
#7

Busskort, cirkusbilljett, nyckel till trädkoja, klubboutfit och tävlingsoutfit

Eyebulb
6/6/17, 3:30 PM
#8

Beror lite på. Fiskespö, busskort och hacka såklart. 
Har jag en outfit som inte är tävlingsbar så tar jag med mig en som är det i ryggan och har jag en som är somrig, tar jag alltid med varmare kläder till dinodalen x)
Sen typ fikamat som jag inte kan lägga in i garderoben. (hade även mjölk för att de inte gick att flytta, men det har de tydligen ändrat på såg jag nu!)

s8x2n6
6/7/17, 11:59 AM
#9

Har alltid med mig fiskespö, gamla bettan och busskort. Kul att se att de flesta har just de sakern också 😛stundvis har jag haft biljetten till cirkusen med mig också, men har inte haft det på länge nu. Har också ofta med mig en jacka eller långärmad om jag bestämmer mig för att åka till Dinodalen, eller om det blir kväll/natt.

chantelsarossy
6/11/17, 7:36 PM
#10

Har alltid mina fiskspön och arkeologiska hacka och 3 st outfits: klubb outfit, vardags outfit och tävlings outfit. Och massa mat till hästen.

/Chantal Eagleforce

// Kram: Chantal Eagleforce! Regnbåge


chelona
6/12/17, 8:07 PM
#11

Hm. Busskort, hacka, fiskespö, magisk iljett, trädkojans nyckel och så klubboutfiten såklart.

💣

[Charlotte Kittenheart]
6/12/17, 8:35 PM
#12

Kan lägga till tårtan från SSOs fjärde förelsedag och teet man fick av Herman i början av eponauppdragen. Båda är från hösten 2015 så det är nog inte så gott nu 😃

Herveaux
6/12/17, 8:45 PM
#13

Haha! Jag har nyligen gjort slut på hästmat vi fick av Chaun the Leprechaun.
Tur att hästarna inte är så kräsna…😛


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Annons:
Sugar Mist
6/14/17, 1:03 AM
#14

På tok för mycket saker..

-

Denna kommentar har tagits bort.
silverorm
6/23/17, 3:00 AM
#16

Trollstav, gamla bettan, fiskespöt, busskort, fiskekort, skuggsugare (nog dax o börja rensa ur väskan..) kikare, magisk biljett, arkeologiska saker som ska bytas mot nåt annat, tränsbyten, klädbyten. Försöker hålla så tomt som möjligt om man nu hittar nåt roligt i sina utgrävningar..🤓

Upp till toppen
Annons: