Annons:
Etikettveckans-uppdatering
Läst 741 ggr
Herveaux
2017-06-07 14:14

Veckans Uppdatering - v. 23

**Den som väntar på något go… Arabiskt…
…har väntat klart! Araberna har fått en make-over!
**Många har väntat lääänge på det här, men nu är dom alltså här.
Du hittar en av dom graciösa skönheterna i Fort Pinta och dom två andra finns vid Goldspurs Gård i Skördebygden.

Dom nya araberna kostar 969 StarCoins och går att köpa från level 10.
Dom gamla araberna hittar du numera hos Ferdinand på hans Hästmarknad där dom kostar 710 StarCoins.

Visa upp din nya kompis med #AwesomeArabians

SSO-teamet vill gärna höra vilken som är din favorit, och vilka fler färger och teckningar ni skulle vilja se.

Ny laddningsskärm
Sen vår kära stallkatt fick gå i pension så får vi nu en ny laddningsskärm för varje årstid, nu är det dags för sommar och sol! ☀️

Sommaravslutning för Star Stable Game News…eller?
Hm…Hm…Hm… Vad tror ni det kan vara för något som Matilda hintar om i säsongens sista (?) Game News?
___________________________________________________

Vad tycker du om Veckans Uppdatering?

Blir det inköp av någon Arab? Vilken färg eller teckning vill du se?

Vad tycker du om den nya laddningsskärmen, får du sommarkänsla?


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Annons:
Maleficum
2017-06-07 21:32
#1

Är lite glad jag faktiskt inte köpte en arab förut som jag först tänkt. Tycker bättre om de nyare animationerna på hästarna när de faktiskt blinkar med ögonen!

Av de nya tycker jag nog bäst om den bruna med lykta. Men hade önskat den var sabino eller rabicano också (tänk en med denna teckning 🤤 ). Och skulle vilja se en flugskimmel variant också.

Gilla nya laddningsskärmen också :)

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Eyebulb
2017-06-07 21:54
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Den bruna blev det för mig. Har önskat mig den färgen/täckningen på en mustang men den är fin på alla raser ;D Lite förtjust i fuxen också faktiskt, vilket förvånade mig då jag inte annars är så förtjust i fuxar. (I stallet där jag arbetar har vi väl just nu ca, 80% fuxar. tycker det är en lite tråkig färg x)) Men den var förjävligt söt.

Jag skulle gärna vilja ha en skimmel med svart man och svans. Då vi har en arabhingst i stallet som ser ut så (bifogad bild såklart. Bernard heter han. Jobbig liten sak, men charmig på sitt sätt), och för att det trots allt är rätt vanligt med skimmelaraber. 

Tyckte animationerna såg lite underliga ut. Känns lite som att frambenen sitter lite för långt fram och jag tycker det är synd att de inte rör sig lite mer "arablikt" så att säga. Men jag börjar vänja mig :) Tycker de är superfina annars!

Maleficum
2017-06-07 23:52
#3

Oh, skimmel med svart man och svans är ju också fint. Var min favoritfärg när jag var yngre =D

Synd att de inte fått till animationen att bli mer arabig då :/

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Icewolf88
2017-06-08 01:10
#4

Är lite själv osäker på de nya araberna. De är ganska söta, men gillar inte animeringen. Deras ben är lite väl styltiga när de springer, haha. Gillar dock färgerna.

Ska dock vänta med att köpa en tills de släpper fler färger via appen.

Upp till toppen
Annons: