Annons:
Etikettveckans-uppdatering
Läst 1099 ggr
Herveaux
2017-07-12 21:04

Veckans Uppdatering - v. 28

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Uppdateringar i mängder!
Vissa har längtat efter det, andra bävat - våra Jorvikiska Varmblod har uppdaterats med nytt utseende och nya mjukare rörelser.
Inte nog med det! Alla hästar av samma modell har även dom fått en make over.
_Den här förändringen är helt gratis för alla spelare och även de hästar med samma kroppsmodell som ni köpt tidigare kommer idag uppdateras.

Ni kan läsa mer om uppdateringen av våra startisar HÄR.

_Gena med stil
Efter många år av trogen tjänst har nu vår gamla skruttiga transporter skickats till skroten och nu finns det nya, rymliga transporter runtom på ön.
Inga fler bulor i knoppen för våra ståtliga Shirehästar (och Urhästar i XL-format) när vi tar en liten genväg från punkt A till punkt B.

**Ut med det gamla, in med det nya
**Star Stable-teamet har uppdaterat ännu fler föremål runtom på ön, kan du hitta alla nya saker?

Team Star Stable-prylar i Gallerian
Arbetet med Team Star Stable är i full gång bakom kulisserna och nu kan vi alla ta del av Team Star Stable prylar! En snygg väst och ett tjusigt schabrak väntar i Gallerian.

**Ny gratis present!
**Det finns en ny present som väntar alla er som blivit Star Riders med engångsbetalning, och den finns förstås i Bonusbutiken i Moorland!

Hästmarknad i Silverglade
Eddie och hans hästmarknad är redo för affärer i Silverglade.

Vad tycker du om Veckans Uppdatering?

Så, vad säger du om våra uppiffade startisar? (och andra gamla hästmodeller?)


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Annons:
Sugar Mist
2017-07-12 21:08
#1

Jag köpte en selle francais för den vart assnygg nu när uppdateringen kom, så nu har jag en vettig vit häst att springa runt med 😎

Övrigt är jag småirriterad över att ingen i min klubb eller bland min vänner kan logga in på sso just nu… :I

-

Herveaux
2017-07-12 21:13
#2

#1 Åh vad roligt att höra att avdamningen kan göra att folk får upp ögonen för våra gamla hästar! 😍🥳
Måste in och fönstershoppa! *pank*

Kan tänka mig att alla vill in och kolla in sina nygamla hästar nu.
Hoppas trycket lägger sig snart så dina buddys kommer in!


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

[Charlotte Kittenheart]
2017-07-14 00:02
#3

Jag ville inte att hästarna skulle uppdateras förut då jag var rädd att de skulle se helt annorlunda ut, men nu när de väl är uppdaterade så älskar jag dem. De ser fortfarande ut som samma hästar, bara lite uppfräschade 🙂

Vrilen
2017-07-14 12:01
#4

Jätte kul för oss gamla spelare som har en hel drös med startisar. Dom fick nytt liv igen😍 Dom allra flesta har väldigt vackra och annorlunda färger. Blir nog Morganhästen på Vingården för mig.

Inser nu att min starthäst som är apelgrå och min Morab på Vingården är enu mer lika nu cx

Herveaux
2017-07-14 12:13
#5

#3 Teamet kanske gör förändringarna gradvis och försiktigt så det inte blir en epedemi av hjärtslag bland oss spelare. 🤪

Jag är en av dom som har sett fram mot en uppdatering av starthästen, men helt ärligt så sved det till lite i hjärtat när jag läste om uppdateringen ändå…. Nästan smög in i stallet och fram till min startis box, men där var han ju! Som du skriver: uppfräschad men fortfarande "sig själv".😍

#4 Åh, måste in och kolla in alla nygamlingarna!


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Maleficum
2017-07-14 19:47
#6

Hoppas de kan uppdatera animation på typ fjording och såna hästar som inte blinkar än (behöver ju inte ändra mer än det på dem dock tycker jag, men tycker inte om att de inte blinkar för de ser så stela ut). Annars gilla jag uppdateringen på starthästen för tyckte aldrig om dess utseende innan men nu har han blivit riktigt tjusig!

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Annons:
Upp till toppen
Annons: