Annons:
Etikettallmänt
Läst 613 ggr
Herveaux
9/16/17, 8:52 AM

Hästintresse utanför SSO?

Var ni intresserade av hästar innan ni började spela SSO eller har det kommit mer och mer efter att ni började spela? Eller ingetdera?


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Annons:
Herveaux
9/16/17, 8:55 AM
#1

Jag är en av dom som har blivit mer intresserad av hästar efter att ha börjat spela SSO. Som liten hängde jag mycket i stall och gick på ridskola, men sen har hästfebern legat slumrande i många år. Tills SSO kom in i mitt liv.
Nu letar jag stall att arbetsträna hos, om jag trivs med stallsysslorna hoppas jag att jag kan hitta en anställning inom det så småningom.
Tji fick dom som säger att dataspel bara leder till stillasittande latmaskar!😃


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Yehet121
9/16/17, 12:40 PM
#2

Jag hade hästintresset redan innan SSO då jag red i flera år och prenumererade på en "häsbokklubb" som det kallades 😃 Det var också därifrån jag fick starshine och starstable spelen, som gjorde att jag några år senare hittade SSO. 

 Nu så sitter jag och letar medryttarhäst och ska söka till en komvuxutbildning inrikting hästskötare till nästa höst 😃

Maleficum
9/16/17, 5:30 PM
#3

Har hållit på med hästar sen jag var liten och mitt intresse har varit lika starkt nu som innan jag spela SSO.

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Kex!
9/17/17, 5:59 PM
#4

Hade mitt hästintresse flera år innan jag började spela sso, började endast spela för några få år sedan men har ridit så länge jag kan minnas

// Lova

Uppfödare Miryks Hamsteruppfödning

Eyebulb
10/26/17, 3:08 PM
#5

Jag är uppväxt med hästintresserade människor. Mamma hade ponny när jag föddes, som jag både red och körde när jag var liten. Sen hade min farfar och min moster hästar som jag också höll på med. Jag red på två olika ridskolor och praktiserade genom skolan i ett par stall. Sen blev det uppehåll. Min moster har fortfarande kvar sina hästar, men jag är inte ofta där.

Sen iår började jag praktisera på ett westernstall som jag nu ibland jobbar helger på. Så ja, måste nog säga att det var hästintresset som fick mig att kolla in SSO. 

Jag var medlem i Pollux förut där jag fick Starshine Legacy spelen så jag spelade några av de som ung. Och jag såg när SSO kom ut att det var samma universum så det var därför jag kollade in det.

Upp till toppen
Annons: