Annons:
Etikettveckans-uppdatering
Läst 357 ggr
Herveaux
10/11/17, 1:14 PM

Veckans Uppdatering - v.41

Guillermo är tillbaka!

Hej allesammans! Den här veckan är Guillermo Gadea tillbaka med en ny, kul tävling!

Guillermos nya tävling!
Guillermo Gadea representerar organisationen Hästarna av Jorvik (HaJ) och älskar att låta hästägare visa upp sina hästar för andra entusiaster på Jorvik. Den här veckan har han därför byggt en rolig Pole Bending-tävling i Baronessans Ridhus som du kan rida om du har en Morganhäst. Om du håller på och tränar upp din Morganhäst är det här loppet perfekt för dig, för du kommer få extra mycket erfarenhetspoäng (XP) till din häst!

Guillermo har kvar den här tävlingen fram till nästa onsdag, så missa inte att prova den!

**Nytt i spelet
**Vi har gjort en liten ändring inne i spelet! Förut har ni som är Star Riders alltid kunnat se en stjärna bredvid hästskomenyn i nedre högra hörnet av skärmen. Vi har nu tagit bort stjärnan, och istället kommer ni som inte är Star Riders att se en rosett ni kan klicka på.

Hästmarknaden
Eddie och Ferdinand är upptagna med att bygga upp Hästmarknaden i Fort Pinta den här veckan, men du kan hälsa på dem igen nästa vecka.

Star Stable Game News
Matilda och Game Master Ylva finns som vanligt på våra sociala medier med nya äventyr den här veckan!

Ha en rolig vecka!
Kramar från SSO-teamet ♥


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Annons:
Herveaux
10/11/17, 1:18 PM
#1

Attans, jag som inte har en Morgan, men gillar Pole Bending-banorna…
Hm… kanske ska se över finanserna…

Att säga att jag retat mig på vår lilla Star Rider-stjärna vore en klar överdrift, men jag tycker det bara är positivt att den försvann. 😇


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Kex!
10/15/17, 10:09 PM
#2

Hmm måste säga att jag tyckte att det var en relativt tråkig uppdatering :P Dom kanske har något större på gång? 🤔

// Lova

Uppfödare Miryks Hamsteruppfödning

Herveaux
10/16/17, 7:04 AM
#3

#1 Jo, det brukar väl komma lite pluttiga uppdateringar under hösten för att sen braka till med en stor en. T ex fick vi nya Hemstallet runt v48 förra året och veckan efter kom Jorvik City. 

Jag vill inte skriva vad området heter (vart själv jättebesviken när en video inifrån det nya området dök upp i mitt flöde på YouTube i somras - jag HATAR bugg-videor!), men eftersom spelare har varit så förbaskat envisa med att ta sig in där har SSO-teamets arbete med området avstannat för att istället lägga energin på att stänga folk ute. Så vi får väl se om teamet hinner släppa det nya området nu under 2017 eller om det blir tidigt 2018…


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Upp till toppen
Annons: