Annons:
Etikettallmänt
Läst 494 ggr
Herveaux
2017-10-15 13:07

Hur går det med levlingen?

Hur går det med levlingen av era hästar just nu?


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Annons:
Herveaux
2017-10-15 13:13
#1

Här går det ganska trögt just nu. 
Fast nu var det så länge sen jag sprang vissa lopp så jag har börjat längta tillbaka till dom, även dom som är långtifrån mina favvisar.😇


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Maleficum
2017-10-15 13:40
#2

Levla precis klart min sista häst igår :P Men tycker speciellt de sista ca 5 levlarna är sjukt tröga och trista att levla. Men är vl en fördel när man måste samla "veckopengen" för att köpa nya hästar för då hinner man ju oftast levla klart dem innan man har råd att köpa en ny. Har väl tre lördagar kvar innan jag har råd för min nästa pålle.

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Kex!
2017-10-15 22:07
#3

Levlar alltid upp alla mina hästar när jag köper dom (tar ungefär en vecka, ibland bara fem dagar när jag kämpar på). Alltid lika skönt när dom blir upp levlade och man inte måste tänka på det mer! Hade förut en massa hästar att levla 5 - 10 st men kämpade och nu flera månader senare är jag jätte glad över det! Brukar även hjälpa en av mina bästa vänner att levla hennes hästar! gör precis som #2 och köper mina hästar för veckopeng så det tar 8 - 9 veckor mellan varje häst

// Lova

Uppfödare Miryks Hamsteruppfödning

Cornelia Isaksson
2017-10-16 11:24
#4

Jag orkar inte levla mina hästar och ingen jag känner har tid är det säkert att lämmna ut lösenord

Herveaux
2017-10-16 12:27
#5

#4 Nej, nej, nej, lämna ALDRIG ut ditt lösenord! ☝️


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Cornelia Isaksson
2017-10-16 13:10
#6

Hur ska jag göra då

Annons:
Herveaux
2017-10-16 13:49
#7

Antingen får du springa loppen eller betala StarCoins till Hästtränaren.
Här kan du läsa mer om Hästtränaren, vad det kostar och vart dom finns:
http://sv.jorvikipedia.wikia.com/wiki/Hästtränare


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Vrilen
2017-10-16 14:57
#8

Ja det rullar på bra, för en gångs skull XD

Har spelat sen urminnes tider så jag har samlat på mig en hel del hästar ( exakt 50 nu! ) och har aldrig riktigt orkat levla.. Men det senaste året har jag verkligen försökt och nu tror jag bara jag har 10 hästar kvar att levla.

Yehet121
2017-10-16 16:33
#9

Det går trögt eftersom jag har så många hästar att levla och jag har tröttnat på tävlingarna, Jag loggar in och kör morganloppet varje dag nu när det är här så att jag iaf gör någonting, men annars så händer det inte mycket.

Kex!
2017-10-16 16:53
#10

Har lämnat ut mitt lösenord till min bästa vän med gjorde endast det då jag litar på henne till 100% och får också gå in på hennes konto :)

// Lova

Uppfödare Miryks Hamsteruppfödning

Moonweather
2017-10-24 15:49
#11

Asså jag har liksom inte såhär att jag levrar en häst till level femton och sedan nästa och sen nästa osv utan jag rider de lopp jag känner för på den hästen jag känner för

Upp till toppen
Annons: