Star Stable iFokus

Star Stable

Etikett: veckans-uppdatering
LĂ€st 738 ggr
Herveaux
0

Veckans uppdatering - v. 11

InbÀddat innehÄll kan anvÀnda tredjepartscookies och spÄrningsskript.

🌈Vem Ă€r liten, grön och grinig? CHAUN THE LEPRECHAUN is back! 🌈
Jorvikborna förbereder sig för Ärets Fortuna Festival och precis som förra Äret vid den hÀr tiden sÄ börjar det krascha regnbÄgar lite varstans pÄ ön.
"Vid regnbÄgens slut finns en kruka guld", japp, legenden Àr sann. Typ.
Rid till regnbĂ„gens fot, grĂ€v upp lite regnbĂ„gsguld och lĂ€mna det till Chaun sĂ„ fĂ„r du (kanske) en fin belöning. Om den lilla surpuppan tycker guldet Ă€r fint nog.
Oavsett sÄ fÄr du alltid nÄgot i utbyte mot dina guldklimpar.

Vart kraschar dÄ regnbÄgen? Ryktet sÀger att den dyker upp hÀr:
GyllenÄsarnas Dal
Dews gÄrd i Epona
De glömda hedarna
Valedalesjön
EverwindfÀlten
De gyllene fĂ€lten 
Firgrove

**Viktig regnbÄgsinfo att tÀnka pÄ:
**★ Om regnbĂ„gen Ă€r pĂ„ Jorvik dĂ„ du loggar in mĂ„ste du vĂ€nta tills den dyker upp nĂ€sta gĂ„ng för att se den!
★ RegnbĂ„gen Ă€r bara aktiv pĂ„ dagtid.
★ I varje minispel dĂ€r du samlar guld kan du fĂ„ max 10 stycken guldbitar.
★ Glöm inte att lĂ€mna plats i dn ryggsĂ€ck för de belöningar du fĂ„r frĂ„n Chaun!

Jakten pĂ„ regnbĂ„gsguld kommer pĂ„gĂ„ i tvĂ„ veckor, sĂ„ det finns gott om tid att jaga regnbĂ„gar och trĂ€ffa Chaun.

Lystring, lystring alla fashionistas!
Personalen i Gallerian jobbar just nu pĂ„ högvarv med att göra reklam och förbereda inför Jorviks Modevecka.

Vad tycker du om Veckans Uppdatering?

Är ni glada att se Chaun och hans regnbĂ„ge igen?

// Harley

silverfiisk
0

Jag fÄr ingenting nÀr jag ska byta in guldet. Det Àr bara en tom ruta dÀr man ska se vad man byter mot. NÄgon som vet varför?

Maleficum
1

Det Àr en tom ruta tills man trycker byt och dÄ fÄr man lite blandade saker. Jag har fÄtt bla en klÀnning, glasögon, svansdekoration, benlindor, sadelvÀska och massa olika av hÀstmatsgrejerna (hö, morötter mf).

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu