Star Stable iFokus

Star Stable

Etikettbloggar
Läst 734 ggr
Linnéa Flowerdrake
2020-07-27 18:04
1

SSO blogg

Jag har länge viljat skapa en blogg, men vet inte vad den ska handla om. Jag vet att det ska handla om Star Stable online. Men har ni några idéer på vad bloggen ska innehålla?

LillaLilly10
2020-07-27 18:10
1

om du har några djur kan det innehålla bilder på dem😂

Herveaux
2020-07-27 18:38
1

Om du gillar att hitta på historier så finns det massor av karaktärer och platser som man kan skriva berättelser om, antingen saker som händer just nu eller för 100 år sedan tex. Kärlek, äventyr… kanske lite spökhistorier till Halloween?

Hitta på ett namn för ditt stall om du inte redan har ett.
Skriv och berätta om dina hästar och vad ni hittar på om dagarna. 
Utflykter, träningar, tävlingar, m.m.

Skriv om uppdateringarna som kommer. Kanske som att det är din SSO-karaktär som skriver bloggen? Tex. "Idag var det dags för öppet hus hos Jorvikstallet igen. Jag har verkligen längtat efter de här dagarna och som vanligt behövde Johanna lite hjälp för att hinna klart med alla förberedelserna. Johanna jobbar hårt, men är verkligen en obotlig tidsoptimist och hennes högra hand Stein är ju inte alltid den vassaste kniven i lådan så att säga. Osv…osv…"

Berätta om dina egna tankar och teorier om vad som har kommit till spelet, vad du tror kommer komma till spelet och vad du hoppas ska komma till spelet.

Nu ska jag sleva i mig lite middag och se om det kan ploppa upp fler idéer!

// Harley