Star Stable iFokus

Star Stable

Etikettallmänt
Läst 782 ggr
Fogpod
1

Mest populära servrar?

Hej! Kan ni beskriva alla servrar med ett ord? Undrar vilken server man bör vara på, är 17 så hoppas inte på för många "123 för att leka".

• Redigerat 2020-09-16 15:07 av Herveaux
Linnéa Flowerdrake
0

Ice gream jungle = nästan bara (alla klubblösa säg 123 eller rolla vh säg 123) Air Star= mer äldre som spelar Avocado island = nästan ingen som e klubblös Sen vet jag nt hur de e på andra servrar pga att jag inte varit på de xD

08lnma
0

Icy Volcano, alla är typ klubblösa men det är många som skriver 123 rolla vh eller liknande i global😊

Cyndi
0

Marshmallow Clouds är väldigt blandade, det beror på vilken dag det är och vilken tid ;) Jag tycker, den är rätt familjär.

//Cyndi

Jag är medlem i ridklubben "Silent Heroes Inc." på Marshmallow Clouds.
Min blogg "Cynthia Winterborn".

iAlma
0

Jag är på marshmallow clouds, och har vart där sen jag började spela 2014. Älskar mc, och det är vädigt blandat där, beror helt på vilken tid och dag. Är 15 och trivs bra där :)

Ignite.
—Tahreh Mafi, Ignite Me

I am far too young to be so goddamn broken.
—Amanda Lovelace, The Princess Saves Herself in This One

Adda gärna min goodreads om du är en bokläsare<3
https://www.goodreads.com/ialma

[jarlsrush]
0

Avocado Island är också mycket "123 för att rolla" "Alla klubblösa säg 44" "Min klubb söker medlemmar, säg 33" osv.

Rätt tröttsamt i slutändan!

enväldigtmorotligmorot
0

Jag har inte varit på någon annan server är MC, så jag vet inte riktigt om det är en bra server jämfört med andra. Men det finns helt OK med äldre spelare på den, och jag har hört talas om…ca 3 klubbar som riktar sig till äldre personer, tror jag. Om man kommer från Air Star så tycker man nog att det är väldigt lugnt. Tyvärr har jag stött på några otrevliga spelare denna vecka, men om man håller sig borta och rapporterar så brukar allt gå bra.
Kort sagt, servern är okej. :)

Alltså, jag skulle kunna sluta äta choklad, men jag är inte den som ger upp…

• Redigerat 2021-06-04 08:57 av enväldigtmorotligmorot
Kex!
0

Jag skulle säga airstar. Finns flertalet klubbar där för personer som är 14, 17 eller 20+. Är själv med i en klubb för 17+ på denna server och de är inte allt för svåra att finna.

// Lova

Uppfödare Miryks Hamsteruppfödning

Mickan_2007
0

Är på icke Gream Jungle och har varit där sedan 2018. Det är en server med lite blandat, inte alls många är inloggade på sena kvällar och det är inte heller mycket "rolla vh säg 123" eller liknande