Star Stable iFokus

Star Stable

Etikettridklubbar-sökes
Läst 265 ggr
iAlma
2020-08-11 14:07
0

Klubblös

Säker fortfarande klubb :)

Är 15 och på marshmallow clouds

Ignite.
—Tahreh Mafi, Ignite Me

I am far too young to be so goddamn broken.
—Amanda Lovelace, The Princess Saves Herself in This One

Adda gärna min goodreads om du är en bokläsare<3
https://www.goodreads.com/ialma

• Redigerat 2021-06-11 07:58 av Herveaux
lanafastblanket
2021-01-07 00:26
0

Detta kommer att låta som en sådan trist och långtråkig reklam i globala men jag tycker att ni ska höra upp. Gran Hawks är en klubb för lite äldre spelare vilket är en definitionsfråga såklart men vi anser det som 13+. Vi har en varierad vecka och är väldigt aktiva under helger men vi anpassar våra event efter målgrupp alltså dem tiderna som passar skola/jobb.

Vi har en otroligt undebar och ovanlig gemenskaphet som jag så gärna vill dela med er. Så om ni kanske bara vill få lite inspiration eller söker efter en rolig, pratglad och mysig klubb där du kan hitta dig en ny vänkrets så är det bara att gå in på våran hemsida. Vi söker efter dem som vi vet finns där ute. Dem med stort hjärta, dem med rolig humor och dem som vi vet är precis som vi och kanske är du just en av dem som vi söker efter? Hoppas att du vill läsa lite mer på vår hemsida och att vi kanske hörs av! (: https://granhawkss.wixsite.com/granhawks

[jarlsrush]
2021-05-31 20:50
0

Hej!

Läste att du var på MC, men ifall du verkligen söker klubb kanske du vill testa Jarl's Rush, på Avocado Island?

Hör av dig ifall du är intresserad eller inte!

enväldigtmorotligmorot
2021-06-01 09:40
0

Rich Magicians Ministry är en Harry Potter-inspirerad klubb, som jag är med i. De söker medlemmar runt 15-16 år, men det är inte en gräns, vilket man ska vara medveten om. Därför undviker vi grova svordomar osv. Klubben anser att man sätter skola, jobb och ditt mående i första hand. Därför har vi inget eventkrav, utan man kommer om man kan/vill. Vi har en pålitlig ledning där alla kan komma till vid hjälp/om man behöver prata ut. Vi är fortfarande nystartade, men har redan byggt upp en bra gemenskap.

Om du är intresserad så kan du skriva till Wilma Queenhope. :)

Alltså, jag skulle kunna sluta äta choklad, men jag är inte den som ger upp…