Hur samlar man js snabbast?
Jag undrar hur man samlar jorvik shillings snabbt. Jag har ganska svårt att tjäna js eftersom jag lätt tappar lusten.
Snabbast vette sjutton men mina tips är:
Om du har hästar att levla så passa på att ta en levlingsrunda då och då, jag har glömt bort hur mycket JS man kan få ihop, men det blir en bra slant.
Samma sak med dagliga uppdrag, passa på att göra ett par såna när de kommer nära till hands under levlingen tex.
Om du har tillgång till arkeologin så ta en sväng förbi Dinodalen eller Epona och se vad du kan hitta för skatter, även "skräpet" man hittar går att sälja och många JS-slantar små blir faktiskt en liten peng.
Gå igenom garderoben och se om det är något där du kan tänka dig att sälja.
// Harley
Av Farahs beställningar får man ihop en bra slant per dag! Minst 270 men absolut mer!😄
Ja, jag är klar med farah😉
Mary hos SSR ger 90js per djur och (tyvärr bara) varje torsdag Steves fågel- och ekorrematning XD
//Cyndi
Jag är medlem i ridklubben "Silent Heroes Inc." på Marshmallow Clouds.
Min blogg "Cynthia Winterborn".
Ok, men vad är SSR xD
#5 starshine ranchen :)
❝Ignite.❞
—Tahreh Mafi, Ignite Me
❝I am far too young to be so goddamn broken.❞
—Amanda Lovelace, The Princess Saves Herself in This One
Adda gärna min goodreads om du är en bokläsare<3
https://www.goodreads.com/ialma
Dagliga uppdragen runtom Silverglade! De flesta ger 70 js, men ett par ger 25.
Måndagar: Valedale
Tisdagar: Firgrove
Onsdagar: Fort Pinta
Torsdagar: Steve's gård (+pannkakor i Firgrove)
Fredagar: Vingården (här finns massa uppdrag så de är verkligen värt det!)
Lördagar: Silvergladebyn
Söndagar: Moorland (+ Conrad om jag inte minns fel)
Fisket ger ofta över 150 js per uppdrag.
Och om du har arkeologin i Epona, så hitta stenarna där texten som visas är "extra intressant fyndplats" för de ger sakerna som man lämnar in till Walter Winterwell, som i sin tur ger saker som man kan sälja för oftast flera hundra sj. Dessutom behöver man bara 1-2 st av vardera sak för att lämna in, så inte lika jobbigt som t.ex. dinosarieskelettsamlande.
#3 Försvinner uppdragen hos Farah när man nått lvl 12 hos henne? Om inte, kan det ju fortfarande vara värt att göra dem, även om man inte längre gör dem för ryktets skull.
Tack så jättemycket för tipsen! Det var en stor hjälp❤️
Nej, det försvinner ej … du kan fortfarande leverera ;)
//Cyndi
Jag är medlem i ridklubben "Silent Heroes Inc." på Marshmallow Clouds.
Min blogg "Cynthia Winterborn".
Om jag inte har så mycket tid en dag brukar jag göra Farahs och sedan grejerna på Starshine Ranch!😀