Star Stable iFokus

Star Stable

Etikettallmänt
Läst 320 ggr
Herveaux
0

Nedbrunna sommarstugan

Ni som har bättre minne än mig; har man fått veta vem som äger, eller har bott i den nedbrunna sommarstugan i Hollow woods?

Mitt minne säger nej. Håller ni med?

*Varning för mini-spoiler!*

Mr Kembell säljer stugan till turisterna, men det betyder ju inte att rötägget Kembell faktiskt äger rucklet…

// Harley

• Redigerat 2020-10-04 21:06 av Herveaux
Maleficum
0

Jag körde ju nyligen dem uppdragen med min andra karaktär men kan inte påminna mig att man får veta vem som faktiskt ägt den från början, men så följde jag iof inte storyn så noga eftersom jag redan spelat igenom dem en gång.

Men kanske någon i Firgrove eftersom man ska dit och snacka med borgmästaren(?) där om bedrägeriet. För om jag minns rätt konstaterar dem väl att Kembell inte är den rätta ägaren. 🤔

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Herveaux
0

#1 Men se där, nu har vi något på spåret här! 🤓

Det är egentligen inte viktigt alls, jag sitter och spinner på en fan fiction och skriveriet behöver lite stödhjul så här i början. Ringrostig är bara förnamnet…

// Harley

Maleficum
0

#2 Borde ju finnas nån video på nån som spelar igenom den uppdragsserien så man kan återuppliva minnet med vad dem säger och vad som händer.

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

s8x2n6
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Nuså! Såg denna tråd och började gräva runt i mina screenshots från i somras när jag ridit till sommar stugan för första gången mååånga gånger med olika sidogubbar jag har. Men inte fotade jag just den konversationen med Rådsmannen (SGB) 🙄

Men nu har jag spelat igenom dom uppdragen igen och den här gången läste jag lite extra noga! Sommarhuset tillhörde Rådsmannens föregångare. 😅 Man springer dit första gången för att leta efter en kopia av vigselbevis för familjen Silverglade. Skickar med ett par bilder på konversationen!

Sen betyder det ju inte att den är ägarlös sen efter rådsmannen föregångare, men vem som äger den efter har jag tyvärr ingen koll på. Jag får vänta tills jag kommer till den punkten igen med någon gubbe, och undersöka saken närmare då 😂

Herveaux
1

#4: Tack! 👍

Vad kul att spela igenom allt från början igen, känns som det är så mycket man har glömt bort längs vägen nu.

// Harley