Veckans Uppdatering - v. 36
Hallå StarFam! Vi är väldigt glada över att tre nya marwarihästar har anlänt till Gyllenåsarnas Dal den här veckan!
Marwari Mood!
Hur skulle man någonsin kunna motstå dessa majestätiska hästar? Nya marwarihästar i färgerna svart, brunskäck och cremello har precis anlänt till Stallet Gyllenbladet, och de blir dina för 950 Star Coins var! #MarwariMood
**Dessa vackra hästar har två manstilar som är unika för rasen och kan dessutom utföra en graciös bugning om du klickar på mellanslag medan hästen står still. De kan också ha på sig det orientaliska tränset, och är just nu den enda hästen på Jorvik som kan använda det!
Ny utrustning!
För att matcha de vackra hästarna finns nu tre nya orientaliska träns tillgängliga i GLobal Store och i butiken vid Stallet Gyllenbladet! Också tillgänglig i samma butiker är en helt ny enkel vit hoppsadel som du kan använda till vad du än önskar!
Veckans video!
Varje vecka delar vi med oss av en av våra roliga videor - ibland en helt ny en, ibland en nostalgisk throwback! Här är veckans video:
https://www.youtube.com/watch?v=-5gWy89tPi4&ab_channel=StarStable
Det här kommer NÄSTA VECKA!
Det är snart dags för Fort Pinta-festivalen!
Ha en underbar vecka!
Kramar från SSO-teamet ♥
// Harley
- Redigerat 2021-10-02 13:27 av Herveaux
Verkar då som den vita Marwarin kommer till Appen (eftersom den inte släppts än), lite trist för jag hade hoppats någon av de färgade hade hamnat där (som tidigare nämnts så föredrar jag ju när man kan för levla dem i appen innan) för jag är inte så sugen på den vita.
Får se om det blir någon för mig i framtiden eller inte. Har ju precis levlat klart min runspringare nu så är ju redo för en ny pålle (har lite som egen regel att inte skaffa ny häst förrän jag levlat klart nuvarande hästar).
Sen skulle jag ju gärna se att man kunde ha special tränsen på några andra raser också tex araberna (som jag hoppas kommer i en ny variant för jag har velat ha en sen jag börja spela men gillar varken G1 eller G2 av den). Eller Akhal teke för de är ju också en slankare ras där sånt träns skulle passa.
Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu