[Artikel] Fotoläget
Med Fotoläget kan du ta bilder och redigera dem direkt i spelet!
Du öppnar Fotoläget genom att trycka på den lilla kamerasymbolen i skärmens övre högre hörn eller trycka på O-tangenten.
Med hjälp av de olika verktygen kan du rotera, zooma in och ut, byta tid på dagen, lägga på filter och annat smått och gott för att ge din bild det lilla extra.
När du känner dig nöjd så klickar du på den stora kamera-knappen så sparas bilden på din dator.
Knappen Fotografier tagna öppnar din mapp med foton på datorn, du kan också hitta mappen via Den här datorn ---> Bilder ---> Star Stable Online Screenshots.
Du kan inte använda Fotoläget under dialoger eller cinematics.
// Harley
- Redigerat 2022-04-09 20:40 av Herveaux
Visst går fotoläget i tävlingar :) Tiden stoppar med …
//Cyndi
Jag är medlem i ridklubben "Silent Heroes Inc." på Marshmallow Clouds.
Min blogg "Cynthia Winterborn".
#1: Där ser man! Jag var tvärsäker på att jag läst att det inte gick.
Ibland är det roligt att ha fel. 😅 Fler fotomöjligheter - yay!
// Harley
Det är verkligen skönt att checkpoint countdown-tiden stoppas, funkar perfekt om man nån gång måste akut stoppa spelet för att göra nåt! Sen är det värt att noteras att lopp-tiden inte stannar, så vill man ta rekord så är det inte rekommenderat att ta bilder mitt i loppet 😉
#3: Ah, bra "nödbroms"-tips där!
// Harley
#3: Jo, tiden stoppar, men man stoppar med och måste sätta igång sig själv igen, så att den här tiden tappar man :D Ändå kul att stanna medan tävlingen för att ta några snygga kort ;)
(På bilden stannade jag i fotoläget. När jag slutade med detta, ramlade jag bara ner på marken framför hindret ;) Tiden fortsatte, där den stannade innan.)
//Cyndi
Jag är medlem i ridklubben "Silent Heroes Inc." på Marshmallow Clouds.
Min blogg "Cynthia Winterborn".
- Redigerat 2020-09-19 11:12 av Cyndi