Different Lions (Air Star)
Hej
Jag har nu tänkt ge det här med att äga en klubben chans, men för att det ska fungera så krävs det ju såklart medlemmar.
Different lions är klubben för dig som har diagnoser eller andra psysiska utmaningar.
DL skapades då jag kände att de tidigare klubbarna jag testat på hade alldeles för hårda krav om komunikation och aktivitet.
Just för att anpassa klubben så har jag valt att ha ett mindre antal medlemmar och valet om man själv vill prata eller bara använda text.
Då det hittills bara är jag i klubben så har jag inte kommit igång med hemsida eller discord men jag tänker att det kommer igång när vi får in någon mer teknisk kunnig i klubben.
Jag hoppas ni iallafall vill ge detta äventär en chans.
(om ni är intresserade av att gå med så kan ni antingen kommentera eller skicka ett meddelande till mig)
- Redigerat 2021-06-11 07:59 av Herveaux
Jag vet att det kanske är lite tidigt då det bara gått två dagar sedan jag skrev inlägget. Men är det någon som har något tips på hur man kan göra reklam för klubben, jag har ju redan skrivit här och i Sso grupper på Facebook
Det var rätt längesedan som du skrev detta, men eftersom det finns en liten chans att du har kvar din klubb så skriver jag ner några förslag i alla fall!😉
Hmm, ja en hemsida kanske där du skriver osv, med en ansöknings sida och så, det brukar vara kul att kika in på också!
Även att stå med klubben och synas gör ju en hel del, men som det låter kanske inte alla i din klubb kan samlas hela tiden?
Och självklart reklam i global, alla nappar inte på det men när jag var klubblös och såg nåt inlägg i globala som berättade mycket och lät bra så tänkte jag direkt- "Aha! Den här låter intressant, den borde jag testa!"